حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنجشنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ Thursday, 19 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1015 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 2 تعداد دیدگاهها : 2×
مراسم تجلیل از سبز پوشان امنیت برگزار گردید
  • مهر 25, 1402 ساعت: ۱۵:۵۹
  • شناسه : 2812
    4
    به مناسبت هفته نیروی انتظامی: سمانیوز، به مناسبت هفته نیروی انتظامی مراسم تجلیل از سبز پوشان امنیت برگزار گردید
    ارسال توسط : نویسنده : فریده منصوری منبع : سمانیوز
    پ
    پ

    به گزارش سمانیوز، مراسم تجلیل از طلایه داران امنیت و عدالت در راستای پیشگیری و کنترل و مهارت سرقت سیم و تجهیزات شبکه شرکت توزیع نیروی برق با حضور عباسی معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری، رحیمی معاون دادستان کرمانشاه، پور هاشمی مدیر کل امنیتی و انتظامی استانداری کرمانشاه، زمانی صفت معاون فیزیکی و حفاظت هوشمند دفتر مرکزی حراست شرکت توانیر و سرهنگ پارسایی کیا رئیس پلیس پیشگیری استان کرمانشاه و جمعی از معاونین و مدیران شرکت برگزار گردید.

    محمد مرادی مدیرعامل و رئیس هیات مدیره شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه هفته نیروی انتظامی را به همه مجاهدان و رزمندگان این نیرو، به خانواده‌های شهدا و ایثارگران این مجموعه که برای امنیت و آسایش مردم تلاش می‌کنند، تبریک گفت و از زحمات آنان تقدیر و تشکر کرد و در ادامه افزود: امنیت یکی از مولفه های اصلی پیشرفت یک جامعه است. نیروی انتظامی با برقراری امنیت، نقش مهمی در توسعه فعالیت های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی ایفا می کند.

    وی افزایش نارضایتی های عمومی ناشی از افزایش خاموشی های ناخواسته ، ایجاد وقفه در خدمت رسانی به موقع به و تحمیل هزینه های ناشی از بازسازی و اصلاح شبکه و تجهیزات را ناشی از افزایش سرقت تاسیسات شبکه های توزیع برق دانست.

    مرادی اقدامات شرکت توزیع برق در راستای کاهش سرقت تجهیزات شبکه برق را شامل:برگزاری مستمر جلسه با معاون دادستان و تعیین دو شعبه مشخص جهت رسیدگی به سرقت برق، بر قراری ۱۲ گشت شبانه تلفیقی با نیروی انتظامی، برگزاری همایش صیانت از شبکه های برق در شهرستان های پر سرقت از جمله کرمانشاه، اسلام آباد غرب، کنگاور و صحنه، برگزاری جلسه هم اندیشی با حضور مسئولین شرکت توانیر، نصب لوله محافظ کابل جهت کابل ترانس بله تابلو، تجلیل از مامورین پر تلاش دایره آگاهی جهت کشف محوله های سرقت، برگزاری جلسه توجیهی برای کلیه سیمبانان، تهیه بانک اطلاعاتی سارقین و پیگیری روند رسیدگی به پرونده های مربوطه، استفاده از خودروهای عملیات در گشت زنی، در اولویت قرار دادن انجام پروژه های تبدیل سیم به کابل در مناطق آسیب پذیر ،تحلیل و آسیب شناسی سرقت ها و اطلاع رسانی به مراجع ذیصلاح بیان کرد.

    نیکزاد عباسی معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم گفت:یکی از مهمترین تاثیرات آسیب به شبکه برق این است که می تواند امنیت و آرامش عمومی را برهم بزند وسطح نارضایتی جامعه را بالا ببرد. صیانت از این حجم تاسیسات در حوزه برق امری دشوار است و مساعدت کلیه دستگاه های استان را می طلبد ودر این راستا باید از ظرفیت بسیج ادارات در راستای کاهش سرقت تجهیزات شبکه برق و فرهنگ سازی استفاده کرد.

    محمد پور هاشمی مدیر کل امنیتی و انتظامی استانداری کرمانشاه از زحمات کارکنان توزیع برق و نیروی انتظامی استان در راستای تامین برق پایدار و مطمئن و ایجاد امنیت قدردانی کرد و در ادامه افزود: تعامل سازنده و ارزشمند مجموعه نیروی انتظامی و دستگاه قضایی استان با صنعت برق را ضامن امنیت و پایداری شبکه برق عنوان کرد و گفت: برای کاهش و ریشه کن کردن جرایم باید علل اصلی آن را ریشه یابی کرد.

    روح اله زمانی صفت معاون فیزیکی و حفاظت هوشمند دفتر مرکزی حراست شرکت توانیرگفت:انرژی برق به عنوان یک انرژی زیرساختی و مولد باید همیشه پایدار باشد و برای به حداقل رساندن خاموشی‌ها باید از سرقت و آسیب به این شبکه پیشگیری کرد و در این زمینه نیروی انتظامی در کنارکارکنان صنعت برق برای تدام در روشنایی شهر و صنعت تلاشی مستمر دارند.

    در پایان مراسم از حراست شرکت توزیع نیروی برق و حافظان امنیت با اهداء لوح تقدیر تشکر بعمل آمد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.