حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنجشنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ Thursday, 19 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1015 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 2 تعداد دیدگاهها : 2×
معاون وزیر نیرو از پروژه های صنعت برق غرب در استان کرمانشاه بازدید کرد
  • آبان 29, 1402 ساعت: ۱۲:۴۵
  • شناسه : 2988
    1
    معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی: سمانیوز، مهندس حائری معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی به منظور بازدید از پروژه های صنعت برق غرب در استان کرمانشاه با هدف بررسی وضعیت شبکه و میزان رشد پروژه های برق غرب کشور وارد کرمانشاه شد.
    ارسال توسط : نویسنده : فریده منصوری منبع : سمانیوز
    پ
    پ

    به گزارش سمانیوز، مهندس علی اسدی مدیرعامل این شرکت گفت: مهندس حائری معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی به منظور بازدید از پروژه های صنعت برق در استان کرمانشاه با هدف بررسی وضعیت شبکه و میزان رشد پروژه های برق غرب کشور به این استان سفر کرد.

    مهندس اسدی گفت: مقصد مهندس حائری، بازدید از نیروگاه دالاهو و شرکت در جلسه مشترکی با حضور مدیران صنعت برق استان بود که در این جلسه، گزارشی از آخرین وضعیت پیشرفت فیزیکی فازهای جدید نیروگاه دالاهو و همچنین بررسی برنامه زمانبندی پروژه ها و زمان لازم برای بهره برداری از فازهای جدید می توان اشاره کرد.

    مدیرعامل برق غرب در پایان گفت: مهندس حائری در بازدید میدانی از این پروژه ها ضمن ابراز خرسندی از پروژه های برق در غرب کشور ازجمله: افزایش ظرفیت پست مرصاد در پیک بار سال جاری، ابراز امیدواری کرد که با تکمیل این پروژه ها، کمک شایانی به وضعیت تولید برق در منطقه غرب کشور شود تا در پیک بار سال آینده به شبکه برق سراسری کمک نماید.

    ♻️ روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای غرب

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.