حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

دوشنبه, ۲۶ شهریور , ۱۴۰۳ Monday, 16 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1013 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 2 تعداد دیدگاهها : 2×
مهدی مهارتی به عنوان مدیر آب و فاضلاب شهر هلشی منصوب شد
  • دی 19, 1402 ساعت: ۲۰:۱۴
  • شناسه : 3251
    2
    انتصاب؛ سمانیوز، با حکم مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه، مهدی مهارتی به عنوان مسئول آب و فاضلاب شهر هلشی منصوب شد.
    ارسال توسط : نویسنده : فریده منصوری منبع : مژده
    پ
    پ

    به گزارش سمانیوز به نقل از خبرنگار مژده خبر، طی حکمی از سوی دکتر رضا داوری مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه مهدی مهارتی به عنوان مدیر اداره آب و فاضلاب شهر هلشی منصوب شد. .

    مراسم معارفه مهارتی با حضور ناصری مدیر امور آب و فاضلاب کلانشهر کرمانشاه و تیشه کنی بخشدار هلشی در محل بخشداری شهر هلشی انجام شد. در این جلسه از زحمات مرادی مدیر سابق تشکر و مهارتی به عنوان مدیر جدید معارفه شد.

    مهارتی پیش از این مسولیت های مسئول دفتر هیئت مدیره ، کارشناس روابط عمومی ، کارشناس بهره‌برداری آب و فاضلاب، کارشناس کنترل سیستم های تله متری و انرژی آب در شرکت آب و فاضلاب استان و مدیر مسول پاگاه اطلاع رسانی سینه ستبر ، نمایندگی پایگاه اطلاع رسانی تیتربرتر در استان کرمانشاه و خبرنگار و عکاس خبری در رسانه های خبری استان را در کارنامه کاری خود دارد.

    گفتنی ست؛ هلشی در سال ۱۳۷۹ به شهر تبدیل شده و دارای بخش های فیروز آباد ، عثمانوند و جلالوند است و به عنوان بزرگترین بخش شهرستان کرمانشاه با داشتن ۲۵۳ روستا و ۳۵ هزار نفر جمعیت از محروم‌ترین بخش‌های کشور بوده و نیازمند توجه ویژه است.

    مژده خبر: انتصاب مهندس مهدی مهارتی از فعالان رسانه‌ای استان وجیهه انقلاب به عنوان مسئول آب و فاضلاب شهرهلشی تبریک گفته و آرزوی تداوم موفقیت در امر خدمت به اهالی این خطه محروم را از درگاه خداوند متعال خواستاریم.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.