حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنجشنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ Thursday, 19 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1015 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 2 تعداد دیدگاهها : 2×
نشست تعاملی با شرکای سازمان تامین اجتماعی برگزار شد.
  • اسفند 8, 1402 ساعت: ۱۷:۰۸
  • شناسه : 3750
    4
    در راستای گفتمان سازی با شرکای اجتماعی:مسئول وصول حق بیمه شعبه قصرشیرین: نشست های تعاملی باعث افزایش سطح رضایتمندی و افزایش دانش تامین اجتماعی شرکا و کاهش مشکلات بیمه ای خواهد شد.
    ارسال توسط :
    پ
    پ

     

     

    به گزارش خبرنگار سمانیوز به نقل از روابط عمومی و امور فرهنگی شعبه قصر شیرین : پیش از ظهر روز دوشنبه و به‌منظور گفتمان سازی با شرکای اجتماعی، مسئول وصول حق بیمه تأمین اجتماعی قصرشیرین با مدیرعامل شرکت نیرو گستر در محل شعبه دیدار و گفتگو کرد.

     

    مسئول وصول حق بیمه شعبه قصرشیرین در ابتدای این جلسه ضمن تشکر از مدیرعامل شرکت نیرو گستر به جهت ارسال به موقع لیست و تلاش جهت پرداخت بدهی های معوق و تعامل با سازمان گفت: نشست های تعاملی باعث افزایش سطح رضایتمندی و افزایش دانش تامین اجتماعی شرکا و کاهش مشکلات بیمه ای خواهد شد.

     

    بهمن احمدی همچنین با اشاره به لزوم تعامل با شرکای اجتماعی گفت: یکی از مهمترین اهداف سازمان تأمین اجتماعی گسترش سطح رفاه اجتماعی و ایجاد رضایتمندی در جامعه مخاطب می باشد که این امر بدون مشارکت اجتماعی و همکاری شرکا میسر نخواهد شد.

     

    وی افزود: افزایش وصول مطالبات و پرداخت بموقع حقوق مستمری بگیران در گرو پرداخت بموقع حق بیمه خواهد بود.

     

    احمدی با اشاره به تعامل طرفین گفت: افزایش سطح عدالت اجتماعی و کاهش مشکلات مراجعین و ارتقا سطح رضایتمندی و افزایش دانش بیمه ای با همکاری دو طرف میسر می گردد.

     

    در پایان مدیرعامل شرکت نیرو گستر نیز ضمن ابراز خرسندی از تعامل صورت گرفته از جانب شعبه قصرشیرین بر همکاری و تعامل بیش از پیش تاکید کرد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.