حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنجشنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ Thursday, 19 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1015 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 2 تعداد دیدگاهها : 2×
نشست تعاملی با نمایندگان شرکت کشت و صنعت ایلیا ذرت سبز
  • مرداد 9, 1403 ساعت: ۷:۵۶
  • شناسه : 5393
    1
    در راستای گفتمان سازی با شرکای اجتماعی:رئیس تامین اجتماعی شعبه صحنه: یکی از مهمترین اهداف سازمان تأمین اجتماعی، بالابردن کیفیت خدمات بیمه ای به بیمه شدگان تحت پوشش است و این امر درسایه تعاملات دوسویه شرکای اجتماعی و سازمان محقق می شود.
    ارسال توسط : نویسنده : فریده منصوری منبع : سمانیوز
    پ
    پ

    به گزارش سمانیوز، روابط عمومی و امور فرهنگی تامین اجتماعی شعبه صحنه صبح روز دوشنبه باهدف تعامل و وصول بدهی های معوق سازمان نشستی در دفتر ریاست شعبه با حضور سیاوش کاکاوندی رئیس تأمین اجتماعی شعبه صحنه و معمر از اعضای هیئت مدیره شرکت کشت و صنعت ایلیا ذرت سبز برگزار گردید.

    رئیس تامین اجتماعی شعبه صحنه ضمن تشکر از حضور نمایندگان این شرکت گفت: یکی از مهمترین اهداف سازمان تأمین اجتماعی، گسترش پوشش بیمه ای، ایجاد عدالت و بالابردن کیفیت خدمات بیمه ای به بیمه شدگان تحت پوشش است و این امر با تعاملات ما بین سازمان و شرکای اجتماعی قابل دستیابی می باشد.

    کاکاوندی افزود: به منظور بالابردن کیفیت خدمات قابل ارائه توسط سازمان تأمین اجتماعی برای کارفرمایان و کارگران، وصول بدهی های معوق سازمان نقش بسزایی در این بین ایفا می‌کند.

    وی افزود: ارسال به موقع لیست حق بیمه و تصویه بدهی های معوق گامی موثردر راستای بهبود و ارتقا تعاملات دوسویه میان سازمان و شرکای اجتماعی میباشد.

    معمر با تشکر از توضیحات کاکاوندی در این باب، بدهی های معوق شرکت را تقسیط بدهی نمود و قول مساعد خود را نسبت به ارسال به موقع لیست کارکنان ابراز کرد

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.