حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنجشنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ Thursday, 19 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1015 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 2 تعداد دیدگاهها : 2×
نشست خبری اداره‌کل بهزیستی استان کرمانشاه به مناسبت هفته بهزیستی
  • تیر 29, 1402 ساعت: ۱۴:۰۶
  • شناسه : 2194
    2
    هفته بهزیستی گرامی‌ باد سمانیوز، نشست خبری مدیرکل و معاونین بهزیستی استان کرمانشاه، با اصحاب رسانه به مناسبت هفته بهزیستی برگزار شد.
    ارسال توسط : نویسنده : فریده منصوری منبع : سمانیوز
    پ
    پ

    به گزارش سمانیوز، در این نشست خبری ابتدا بهزاد شهبازی به تفصیل بهزیستی استان را معرفی کرد و از اقدامات گذشته، جاری و آتیِ این اداره‌کل توضیحاتی را به خبرنگاران و در نتیجه مخاطب عام(مردم، مددجویان و ..) ارائه کرد.

    مدیرکل بهزیستی استان به کارِ بدون چشم‌داشت و در عین حال تخصصیِ بهزیستی اشاره کرد و گفت: در راستای جهاد تبیین، ما به همکاری اصحاب رسانه جهت ارائه و معرفی خدمات بهزیستی نیازمندیم.

    شهبازی ضمن تقدیر از حضور مدعوین و اصحاب رسانه عنوان کرد: باید خدمات تخصصی، به موقع و زیربناییِ این سازمان به عموم مردم شناسانده شود، و این امر در عصر ارتباطات، نیاز به همراهی خبرنگاران، خبرسازان و اصحاب رسانه دارد.

    در ادامه معاونین پشتیبانی، امور اجتماعی، مشارکت‌های مردمی و توانبخشیِ این اداره‌کل توضیحاتی در خصوص خدمات واحدهای تحت نظارت خود ارائه کردند و به سوالات خبرنگاران پاسخ دادند.

    سپس اصحاب رسانه سوالات خود را مطرح کرده و از مدیرکل و معاونین بهزیستی استان، پاسخ‌های متناسب با موضوع را دریافت کردند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.