حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنجشنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ Thursday, 19 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1015 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 2 تعداد دیدگاهها : 2×
  • تیر 10, 1402 ساعت: ۲۰:۳۳
  • شناسه : 2035
    2
    سرپرست اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان: سمانیوز/تیمور بلینی؛ سرپرست اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان اظهارداشت: بنرهای هشداردهنده مبنی بر مقابله با آتش سوزی احتمالی عرصه های طبیعی با هدف حفاظت از جنگلها و مراتع توسط اداره منابع طبیعی تهیه شده و در محوطه مرکز جهادکشاورزی فیروزآباد، ورودی حوزه های مقاومت بسیج عشایری امام هادی(ع) و شهید خوشروان واقع در بخش فیروزآباد نصب شدند.
    ارسال توسط : نویسنده : فریده منصوری منبع : سمانیوز
    پ
    پ

    تیمور بلینی؛ سرپرست اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان اظهارداشت: بنرهای هشداردهنده مبنی بر مقابله با آتش سوزی احتمالی عرصه های طبیعی با هدف حفاظت از جنگلها و مراتع توسط اداره منابع طبیعی تهیه شده و در محوطه مرکز جهادکشاورزی فیروزآباد، ورودی حوزه های مقاومت بسیج عشایری امام هادی(ع) و شهید خوشروان واقع در بخش فیروزآباد نصب شدند.

    به گزارش سمانیوز، بلینی افزود: در طول ماه‌های خشک سال، پیشگیری با عدم رفتارهای پرخطر در جهت حفاظت از عرصه های طبیعی، یک مسئولیت مشترک و همگانی است. لذا آشنایی مردم با عوامل ثابت و متغیر بر شروع، گسترش و مهار آتش سوزی جنگلها و مراتع ضروری و لازم الاجراست.

    سرپرست اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان از شهروندان خواست درصورت مشاهده هرگونه آتش سوزی جنگلها و مراتع، مراتب را از طریق سامانه ۱۵۰۴ به یگان حفاظت منابع طبیعی استان گزارش دهند و امیدواریم با یاری مردم و مسئولان، از وقوع آتش سوزی عرصه های طبیعی جلوگیری کنیم.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.