حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنجشنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ Thursday, 19 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1015 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 2 تعداد دیدگاهها : 2×
وضعیت بهبود بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه بررسی شد
  • آذر 15, 1402 ساعت: ۱۱:۲۰
  • شناسه : 3085
    7
    سمانیوز، جلسه بررسی وضعیت بهبود عملکرد بهره برداری و دیسپاچینگ با حضور خودنیا معاون بهره برداری دفتر مهندسی و راهبری شرکت توانیر و هیات همراه در سالن کنفرانس شرکت توزیع برق کرمانشاه برگزار گردید.
    ارسال توسط : نویسنده : فریده منصوری منبع : سمانیوز
    پ
    پ

    به گزارش سمانیوز، محمد مرادی مدیر عامل شرکت توزیع برق ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ایام فاطمیه (س)به بررسی وضعیت شرکت پرداخت و گفت: این شرکت نزدیک به ۸۴۰ هزار مشترک دارد که سهم خانگی با ۸۲/۵درصد به عنوان بیشترین مشترک وکشاورزی با یک درصد کمترین مشترکین را شامل می شود. همچنین چشم انداز برای افق سال ۱۴۰۵ را ۸۰ دقیقه خاموشی در سال،۸ درصد تلفات،کاهش(صفر) مراجعه حضوری و ۸۰ روز دوره وصول و مطالبات برشمرد.

    وی گفت: انرژی مصرفی در کرمانشاه ۲ هزار و ۴۸۹ کیلوات ساعت است که مشترکین بخش خانگی با ۴۰/۸ درصد، و مشترکین بخش تجاری با ۷/۶ درصد بیشترین و کمترین سهم را در مصرف انرژی استان به خود اختصاص داده اند.

    مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه پیک سال ۱۴۰۲ را ۸۶۳ مگاوات بیان کرد و تصریح کرد: با برنامه‌ريزي‌هاي صورت گرفته براي تامين برق پيك تابستان سال آينده، تلاش شده تا هيچگونه مشكلي در تامين و خاموشي در برق همانند سال‌هاي ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ رخ ندهد.

    در ادامه رحیمی سرپرست معاون بهره برداری شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه به بیان عملکرد معاونت بهره برداری در راستای برق رسانی به روستاها در استان اشاره کرد و گفت: در بخش برق رسانی به روستا ها تا کنون ۲هزار و۵۶۴ روستا برق دار می باشند که معادل ۹۸/۸ درصد از روستای های دارای سکنه شامل می شود که از نعمت برق برخوردار می باشند.

    وی همچنین اظهار کرد: طول شبکه فشار متوسط در این استان ۱۲هزار و ۳۷۵ کیلومتر می باشد که معادل۲/۷ درصد از کل خطوط فشار متوسط کشور و طول شبکه فشار ضعیف ۷ هزار و ۳۲۶ کیلومتر می باشد که معادل ۱/۹ درصد از کل خطوط فشار ضعیف کشور است و در تلاش هستیم تا بتوانیم به میانگین کشوری دست یابیم.

    رحیمی در راستای تعمیر و سرویس شبکه و پست های توزیع برق در استان کرمانشاه گفت: تعداد پست های های توزیع ۲۱ هزار و ۳۳۲ عدد است که ۵ هزار و ۹۴۸ عدد مورد سرویس و تعمیر قرار گرفته است.

    معاون بهره برداری شرکت توزیع نیروی برق کرمانشاه در مورد حجم شاخه زنی انجام شده در سال ۱۴۰۲ گفت: از ابتدای فصل پاییز تا کنون ۱۴ هزار و ۲۴۰ اصله درخت با مجوز و همکاری شهرداری در ۱۷ شهرستان و سه امور استان کرمانشاه شاخه زنی شده است که در راستای رضایتمندی مشترکین و رفع خاموشی های بدون برنامه انجام گرفته است.

    وی به توضیح اقدامات مانور جهادی روشنایی معابر در سطح استان پرداخت و گفت: در آبان ماه سال جاری حدود ۱۰۰۰۰ هزار رشته انواع لامپ ۷۰ ، ۱۵۰ و۲۵۰ وات سدیم ازجمله اقداماتی بوده است که به منظور بهبود روشنایی انجام گرفته است.

    خودنیا معاون بهره برداری دفتر مهندسی و راهبری شبکه شرکت توانیر از فعالیت های واحدهای مختلف شرکت و شهرستان های کنگاور و صحنه بازدید بعمل آورد و با همکاران و مدیران مربوطه در خصوص فعالیت های بهره برداری به بحث و تبادل نظر پرداخت.
    وی گفت: با تلاش کارکنان این معاونت و حمایت های مدیر عامل اقدامات خوبی در بخش های مختلف فعالیت های مرتبط با حوزه بهره برداری انجام شده است.

    خودنیا از جمله نقاط قوت شرکت را pm مکان محور، طرح جهادی روشنایی معابر، بهبود شاخص های ایمنی و مسائل مربوط به بازار برق و همچنین تامین و تکمیل نیروی انسانی در بخشهای کارشناسی، تکنسین ، سیمبانی و وضعیت ماشین آلات سبک و سنگین را به عنوان نقاط قابل بهبود، اشاره کرد.

    وی در پایان هدف از این بررسی را علاوه بر شناسایی نقاط قوت و قابل بهبود، ایجاد آمادگی برای گذر از پیک بار تابستان سال ۱۴۰۳ و تبادل تجربیات و اطلاعات به منظور ارتقاء و بهبود مسائل بهره برداری بیان کرد.

    روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.