حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

دوشنبه, ۲۶ شهریور , ۱۴۰۳ Monday, 16 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1013 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 2 تعداد دیدگاهها : 2×
ویزیت رایگان پزشکی در ۵محله کم برخوردار شهر کرمانشاه ارائه می‌شود
  • اردیبهشت 3, 1403 ساعت: ۱۳:۰۹
  • شناسه : 4523
    0
    به مناسبت هفته سلامت؛ سمانیوز، جانشین بسیج جامعه پزشکی استان کرمانشاه گفت: به مناسبت هفته سلامت ارائه ویزیت رایگان و خدمات پزشکی در ۵ محله کم برخوردار شهر کرمانشاه انجام می شود.
    ارسال توسط : نویسنده : فریده منصوری منبع : سمانیوز
    پ
    پ

     

    به گزارش خبرنگار سمانیوز به نقل از خبرگزاری مهر،سیف‌الله کریم زاده اظهار داشت: بسیج جامعه پزشکی استان کرمانشاه در راستای خدمت رسانی به مردم و ارتقا خدمات پزشکی در هفته سلامت، فردا در ۵ محله کم برخوردار شهر کرمانشاه خدمات پزشکی و ویزیت رایگان ارائه می‌کند.

     

    جانشین بسیج جامعه پزشکی استان کرمانشاه افزود: با هماهنگی به عمل آمده با پایگاه‌های بسیج ارائه خدمات ویزیت و داروی رایگان در محله‌های آقاجان و صابونی، باغ ابریشم، دولت آباد و دره دراز، جعفر آباد و تازه آباد از صبح تا ظهر فردا در مساجد ارائه می‌شود.

     

    کریم‌زاده در تشریح خدمات بسیج جامعه پزشکی استان کرمانشاه گفت: در هر شهرک ۲ پزشک و ۴ پرستار مستقر خواهند شد و با داروخانه‌ها به توافق رسیدیم تا امکان تهیه داروی رایگان در محلات مذکور برای مردم میسر شود.

     

    این مسئول با اشاره به تلاش بسیج جامعه پزشکی استان برای ارتقا خدمات رسانی به مناطق کم برخوردار گفت: در صورت نیاز بیمار برای ارجاع به مراکز درمانی، اقدام لازم صورت می‌گیرد و پیش بینی می‌شود در برنامه فردا چندین هزار نفر از خدمات بهره‌مند شوند.

     

    وی در ادامه بیان کرد: به منظور شرکت در برنامه صعود سراسری بازی دراز ۳ اکیپ پزشکی با همکاری دانشگاه علوم پزشکی، بسیج جامعه پزشکی و معاونت بهداشت و درمان سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان اعزام می شوند و ۴ اتوبوس شامل دانشجویان و خانواده پرسنل برای شرکت در برنامه صعود اعزام داریم.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.