حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنجشنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ Thursday, 19 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1015 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 2 تعداد دیدگاهها : 2×
پاسخگویی به بیش از ۷۲ هزار تماس در مرکز مدیریت راه‌های استان کرمانشاه
  • شهریور 27, 1402 ساعت: ۱۴:۳۹
  • شناسه : 2628
    0
    رییس مرکز مدیریت راه‌‌های استان کرمانشاه؛ سمانیوز_ رییس مرکز مدیریت راه‌‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه گفت: طی ۵ ماهه سال‌جاری بیش از ۷۲ هزار تماس با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌های استان کرمانشاه پاسخگویی شده است.
    ارسال توسط : نویسنده : فریده منصوری منبع : سمانیوز
    پ
    پ

    به گزارش سمانیوز، عمران قیاسی گفت: طی ۵ ماهه سال‌جاری، ۷۲ هزار و ۵۵۸ تماس با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌های استان کرمانشاه پاسخگویی شده است.

    وی گفت: کارشناسان مرکز مدیریت راه ها بصورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به سوالات، شکایات و پیشنهادات هموطنان هستند و طی ۵ماهه سال‌جاری ۹ هزار و ۱۱۳ تماس را پاسخ داده اند.

    قیاسی افزود: هموطنان می توانند کلیه شکایت خود را در حوزه راهداری، حمل و نقل مسافر و کالا با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه ها مطرح و با دریافت کد پیگیری در جریان اقدامات انجام شده قرار گیرند.

    وی درباره شکایات ثبت شده در سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه ها طی ۵ ماهه گذشته گفت: در حوزه حمل و نقل کالا ۱ هزار و ۱۹۶ تماس، حمل و نقل مسافر ۲۴۱ تماس و حوزه راهداری ۷۱۰ تماس بوده است که این شکایات با ارجاع به حوزه های مختلف رسیدگی و پاسخ داده شده است.

    قیاسی درباره بخش گویای سامانه ۱۴۱ گفت: این بخش از سامانه با شماره گیری ۱۴۱ بصورت گویا جهت راهنمایی هموطنان بصورت دائم بروز رسانی می‌شود و در این بخش از وضعیت آب و هوا، انسداد راه‌ها، وضعیت جاده در محورهای کوهستانی، ترافیک موجود در محورهای مواصلاتی و… را به اطلاع تماس گیرنده می رساند.

    وی افزود: طی ۵ ماهه گذشته، ۶۳ هزار و ۴۴۵ تماس با بخش گویای سامانه ۱۴۱ گرفته شده و هموطنان اطلاعات محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه را دریافت کرده اند.

    عمران قیاسی رییس مرکز مدیریت راه های استان کرمانشاه در پایان افزود: سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه های، پل ارتباطی کاربران جاده‌ای با اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه است و می توانند شکایات، انتقادات و پیشنهادات خود را از طریق این سامانه اعلام کنند تا در کوتاه ترین زمان ممکن نسبت به رسیدگی و پاسخگویی اقدام شود.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.