حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنجشنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ Thursday, 19 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1015 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 2 تعداد دیدگاهها : 2×
پاسخگویی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمانشاه با حضور در مرکز سامد
  • مرداد 15, 1403 ساعت: ۷:۰۰
  • شناسه : 5445
    1
    مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمانشاه در مرکز پاسخگویی به سوالات مردمی به سوالات مردمی پاسخ داد.
    ارسال توسط : نویسنده : فریده منصوری منبع : سمانیوز
    پ
    پ

    به گزارش خبرنگار سمانیوز به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمانشاه، مهندس بیژن کردستانی، مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمانشاه، در راستای اجرای نظام نامه مدیریت ارتباطات مردمی در بستر سامانه ارتباطات مردمی دولت در دین مرکز پاسخگوی سوالات ذی‌نفعان شد.

    وی با بیان اینکه حضور در مرکز پاسخگویی در راستای تبیین اهداف دولت مردمی و در جهت تحقق مصادیق تکریم ارباب رجوع صورت گرفت تصریح کرد: با توجه به تاکیدات مدیران ارشد سازمان و استان مبنی بر استمرار تعامل مردم و دولت و پاسخگویی به درخواست ها و مشکلات هموطنان عزیز و ایجاد فرصتی یکسان برای همه اقشار جامعه برای ارتباط مستقیم تلفنی با مسئولین و مدیران دستگاه‌های اجرایی در این مرکز حاضر شدیم.

    کردستانی خاطر نشان ساخت: در اتاق مدیران شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمانشاه همواره به روی سرمایه گذاران، کارآفرینان و ذی‌نفعان باز است.

    مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمانشاه در سامانه ارتباط مردم و دولت (سامانه ارتباطی ۱۱۱) به سوالات و تماس‌های مردمی پاسخ داد وبه مسائل مشکلات مردم شریف استان کرمانشاه در حوزه های فعالیت مرتبط با این شرکت داد و برای پیگیری درخواست های مرتبط با معاونت های تخصصی و وصول نتیجه بررسی ها دستورات لازم را صادر کرد و به جامعه هدف پاسخ داد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.