حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنجشنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ Thursday, 19 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1015 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 2 تعداد دیدگاهها : 2×
پرداخت ۳۳۳ میلیارد به بیماران صعب‌العلاج توسط بیمه سلامت
  • مرداد 18, 1403 ساعت: ۱۵:۲۲
  • شناسه : 5477
    1
    مدیرکل بیمه سلامت استان کرمانشاه گفت: از سال ۱۴۰۱ تاکنون ۳۳۳ میلیارد تومان برای درمان بیماران خاص و صعب‌العلاج استان پرداخت شده است.
    ارسال توسط : نویسنده : فریده منصوری منبع : سمانیوز
    پ
    پ

    به گزارش سمانیوز به نقل از خبرگزاری تسنیم، رضا تحویلیان اظهار داشت: با راه‌اندازی صندوق بیماران خاص و صعب‌العلاج، خدمات شایانی در سال‌های اخیر به این بیماران صورت گرفته است.

    وی عنوان کرد: از سال ۱۴۰۱ تاکنون تعداد ۶۱۸۰ پرونده خارج از شمول بیماران خاص و صعب‌العلاج توسط بیمه سلامت استان ثبت و مورد رسیدگی قرار گرفته و ۲۵۰ هزار مورد مراجعه به مراکز درمانی جهت ویزیت پزشک، جراحی و دریافت دارو توسط این بیماران صورت گرفته است.

    مدیرکل بیمه سلامت استان کرمانشاه گفت: از کل سهم سازمان بیمه سلامت استان از محل بیمه پایه، صندوق بیماران خاص و صعب‌العلاج و خارج از شمول تاکنون ۳۳۳ میلیارد تومان برای درمان بیماران خاص و صعب‌العلاج استان از سال ۱۴۰۱ تاکنون پرداخت شده است.

    تحویلیان افزود: بیماران مشمول ۱۰۷ بیماری خاص و صعب‌العلاج بامراجعه به بیمه سلامت می‌توانند از تسهیلات ویژ‌ه که برای این بیماران درنظر گرفته شده استفاده کنند.

    وی بیان کرد: بیماران خاص و صعب‌العلاج استان پس از تشخیص بیماری با مراجعه به بیمه سلامت جهت ارائه این خدمات نشان‌دار خواهند شد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.