حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنجشنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ Thursday, 19 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1015 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 2 تعداد دیدگاهها : 2×
پرداخت ۵۱۰۰ میلیارد تومان از مطالبات گندمکاران استان کرمانشاه
  • مرداد 15, 1403 ساعت: ۱۹:۵۲
  • شناسه : 5452
    1
    ملکشاهی مدیر کل غله و خدمات بازرگانی استان از پرداخت 37 درصد کل مطالبات گندمکاران استان توسط دولت خبر داد .
    ارسال توسط : نویسنده : فریده منصوری منبع : سمانیوز
    پ
    پ

    به گزارش خبرنگار سمانیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان کرمانشاه – علی ملکشاهی گفت : با نزدیک شدن میزان خرید تضمینی گندم به رقم ۸۰۰ هزار تن امیدواریم با همت کشاورزان گرامی رکورد خرید تضمینی سال گذشته مجددا امسال نیز تکرار شود .

    مدیر کل غله و خدمات بازرگانی استان کرمانشاه با بیان اینکه تا کنون بیش از ۷۸۴ هزار تن گندم بصورت تضمینی از کشاورزان هم استانی خریداری شده است افزود : در حال حاضر با وجود اینکه برداشت گندم در اکثر مناطق استان به غیر از بخش هایی از مناطق سردسیر شهرستان های دالاهو و سنقر و کلیایی به اتمام رسیده است ، روزانه بیش از ۴ هزار تن گندم وارد مراکز خرید تضمینی این مناطق می شود که نشان از ادامه خرید تضمینی تا دهه اول شهریورماه می باشد .

    ملکشاهی در خصوص پرداخت مطالبات گندمکاران کرمانشاهی نیز افزود : تا کنون بیش از ۵۱۰۰ میلیارد تومان از مطالبات کشاورزان توسط دولت پرداخت شده است که رقمی بالغ بر ۳۷ درصد از کل مطالبات را شامل شده است .

    وی همچنین اظهار داشت : در حال حاضر شاهد رشد ۲ درصدی خرید تضمینی گندم نسبت به مدت مشابه سال گذشته هستیم و امیدواریم مجددا به رکورد سال گذشته یعنی بالغ بر ۸۰۰ هزار تن دست یابیم .

    ملکشاهی با معرفی استان کرمانشاه به عنوان یکی از قطب های تولید گندم در کشور ، اظهار داشت : در جدول لیگ خرید تضمینی کشور ، با همت کشاورزان و برنامه ریزی خوب مسئولین سازمان جهاد کشاورزی استان ، کرمانشاه بعد از استان های خوزستان ، گلستان ، فارس و کردستان در رتبه پنجم قرار دارد .

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.