حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

دوشنبه, ۲۶ شهریور , ۱۴۰۳ Monday, 16 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1013 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 2 تعداد دیدگاهها : 2×
پیام مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه به مناسبت روز جهانی قدس
  • فروردین 16, 1403 ساعت: ۲۰:۵۰
  • شناسه : 4259
    4
    سمانیوز، روز قدس، روز حمایت از مظلومان عالم است و روزی است که آزادگان عالم در گستره اسلام اراده کرده اند تا نهضت بیداری جهانی را موج هایی تازه و دلهای حق طلبان را امیدی تازه بخشند.
    ارسال توسط : نویسنده : فریده منصوری منبع : سمانیوز
    پ
    پ

    به گزارش خبرنگار سمانیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه؛ در متن پیام پوریا جلالی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه استان به مناسبت روز قدس آمده است:

    روز قدس همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان از مهمترین روزهای جهان اسلام در خاطره تاریخ ثبت گشته است.

    روز قدس، روز حمایت از مظلومان عالم است و روزی است که آزادگان عالم در گستره اسلام اراده کرده اند تا نهضت بیداری جهانی را موج هایی تازه و دلهای حق طلبان را امیدی تازه بخشند.

    روز قدس روز نمایش وحدت و اقتدار مسلمین است و روز تحکیم همدلی ها و همزبانی ها و روز تجدید پیمان ها و عهدها در پیروی از پیامبر و روز ناکامی ترفندها و توطئه های استکبار است.

    اینجانب و همه همکاران خدمتگزار خود در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه؛ ضمن اعلام انزجار از سیاست های استکباری و تجاوزگرانه کشورهای متجاوز، نهیب یکپارچگی، وحدت و عزت و اقتدار ایران اسلامی را به گوش جهانیان فریاد می کنیم. ملت ایران همواره در سایه رهبری داهیانه مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) پشتیبان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خواهند بود و دسیسه ها و نیرنگ ها خللی در اراده استوار ملت غیور و بصیر ایران اسلامی ایجاد نخواهد کرد.

     

    ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره تمامی شهداء و شهدای اخیر (سرلشکر پاسدار شهید محمدرضا زاهدی و یارانش)؛ از اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه استان دعوت به عمل می آید به همراه مردم مؤمن و روزه‌دار تجدید میثاق کرده با حضور گسترده و دشمن‌شکن خود، یک‌بار دیگر انزجار خویش را از رژیم غاصب اسرائیل و امریکای جنایتکار اعلام نمایید.

    گام هایتان استوار باد…

    پوریا جلالی

    مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه

     

    روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه

     

     

     

     

     

     

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.