حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنجشنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ Thursday, 19 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1015 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 2 تعداد دیدگاهها : 2×
کارگاه سه روزه عملیات روانی اقناع سازی رسانه
  • شهریور 20, 1403 ساعت: ۱۹:۲۶
  • شناسه : 5769
    2
    به همت بسیج رسانه ناحیه کرمانشاه برگزار شد: سمانیوز، کارگاه سه روزه عملیات روانی اقناع سازی رسانه، کارگاه توانمند سازی با موضوع مهدویت و کارگاه آموزشی جریان شناسی سیاسی، طی روزهای «هفدهم تا نوزدهم شهریورماه در کانون بسیج کرمانشاه برگزار شد.
    ارسال توسط : نویسنده : فریده منصوری منبع : سمانیوز
    پ
    پ

    به گزارش فریده منصوری خبرنگار سمانیوز؛ به نقل از بسیج رسانه ناحیه کرمانشاه، در جلسه اول مهرداد دهنوی در جمع خبرنگاران از قدرت شناخت مردم و مشکلاتی که ممکن است بوجود آورد با خبرنگاران صحبت کرد و افزود؛ افکار عمومی مجموعه افکار و عقاید بخش بزرگی از جامعه یعنی اعضایی که میل داشتند به سمت شخص خاصی به طور مثال ریاست جمهور رای دهند را شامل می‌شود.
    هرکس افکار عمومی را دستکاری کند برنده است
    دهنوی در ادامه گفت؛ هر کس بتواند افکار عمومی را دستکاری کند به سمت شخص یا روش خاصی برنده است، این کار نیاز به مدیریت افکار عمومی دارد از جمله اقناع سازی، کاهش مقاومت و تغییر موضع می شود و در نهایت به تغییر رفتار منجر می شود و هر کسی بتواند افکار عمومی را دستکاری کند موفق است.
    نزدیک ۲۰۰۰ روایت با مباحث مهدویت داریم
    بر اساس این گزارش، در دومین روز از برگزاری کارگاه آموزشی (کارگاه مهدویت)، « یکشنبه هجدهم شهریور ماه »حجت الاسلام سید جواد حسینی در جمع خبرنگاران بسیج رسانه ناحیه کرمانشاه، با اشاره به اینکه نزدیک به ۲۰۰۰ مباحث با موضوع محدودیت داریم، سبک زندگی اسلامی را به سبک زندگی مهدوی یا امام زمانی تعبیر کرد و افزود: سرنوشت انسان ها رابطه ای مستقیم با شیوه زندگی آنها دارد و به تعبیر قرآن کریم، سبک زندگی باعث می شود که مقام انسان گاهی از ملائکه بالاتر و یا از چهار پایان پائین تر بیاید.
    حجت الاسلام حسینی با پیروی از ولایت فقیه و زندگی منتظران در رسیدن به کمال مطلوب انسانی تأکید کرد و افزود: دنیای استکبار بر جوامع بشری با راه انداختن جنگ رسانه ای که به تهاجم فرهنگی معروف است اعتقادات مردم خصوصاً جوانان ما را هدف قرار داده است.
    وی در ادامه با اشاره به احادیث، گفت؛ ما باید سبک زندگی اسلامی داشته باشیم و از عمر محدودمان استفاده لازم را ببریم، قدر جوانی را قبل از پیری بدانیم، تا سلامت هستیم قدر سلامتی را بدانیم و قدر داشته هایمان را قبل از فقیر شدن بدانیم.
    حجت الاسلام حسینی با اشاره به احادیث دیگری، گفت؛ در این دنیا هر چه کاشته باشیم در آن دنیا درو می کنیم و اگر ما سبک زندگیمان امام زمانی باشد خداوند به ما در آن دنیا زندگی بهشتی می دهد، محبوبترین اعمال نزد خداوند، انتظار فرج امام زمان (عج) است.
    وی در خاتمه سخنانش گفت؛ اگر دوست داریم جز اصحاب امام زمان باشم، باید منتظرش باشیم.
    وظایف رسانه ها انعکاس حقایق است
    بر اساس این گزارش در سومین روز کارگاه آموزشی و اختتامیه این دوره کلاسها، حسین احمدی در جمع خبرنگاران با تبریک ماه ربیع الاول سخنان خود را آغاز کرد و افزود؛ قبل از انقلاب اسلامی جریانات مختلف علیه رژیم شاهنشاهی بود و مردم با دیدگاه های سوسیالیستی علیه شاه و سرنگونی رژیم شاهنشاهی مبارزه می کردند.
    احمدی در خصوص جریانات سیاسی قبل از انقلاب گفت؛ در آن زمان کار ما بیشتر در جریانات اسلامی بود و همه وقایع بعد از انقلاب اسلامی روابط بین‌الملل، فرهنگ، سیاست داخلی و خارجی، شاکله اجتماعی کشور بود.
    احمدی سیاست را پیروی کردن از توده های مردم دانست و افزود؛ سیاست مدار درست کسی است که بر اساس شرایط خیر و شر را تشخیص دهد و طرف خیر را بگیرد.
    گفتنی است؛ اصحاب رسانه که از طرف بسیج رسانه ناحیه کرمانشاه در این سه جلسه کارگاه آموزشی حضور داشتند، از آنها تقدیر شد و قرار است گواهی حضور برای شرکت در کارگاه صادر شود.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.