حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

دوشنبه, ۲۶ شهریور , ۱۴۰۳ Monday, 16 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1013 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 2 تعداد دیدگاهها : 2×
‍  کسب رتبه برتر در بین دستگاه های اجرایی استان
  • فروردین 28, 1403 ساعت: ۱۵:۱۳
  • شناسه : 4429
    1
    شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه: سمانیوز، شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه از طرف اداره کل بازرسی استان به خاطر تلاش های ارزنده این شرکت در جهت پیشبرد اهداف سازمانی این بازرسی کل در سال ۱۴۰۲ مورد تقدیر قرار گرفت.
    ارسال توسط : نویسنده : فریده منصوری منبع : سمانیوز
    پ
    پ

     

    به گزارش خبرنگار سمانیوز به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه؛ در نشستی که در دفتر مدیرعامل شرکت آبفا با حضور تنی چند از نمایندگان اداره کل بازرسی استان برگزار شد، لوح تقدیری از سوی “حسین مرادی وحدت” بازرس کل قضایی استان به مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب به خاطر تلاش های ارزشمند این شرکت در پاسخگویی به شکایات مردمی واصله از این اداره، پیگیری سریع امور محوله، تعامل خوب با شهروندان و کسب رضایتمندی آنان و شفافیت در پاسخگویی، اهدا شد.

     

    رضا داودی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان نیز در این نشست ضمن بیان خدمات این شرکت و ویژگی های اختصاصی و سختی های کار صنعت آب، عنوان کرد: “شفافیت” مهمترین اصل و انتظار دستگاه‌های نظارتی از دستگاه های خدمات رسان نظیر شرکت آب و فاضلاب است که می بایست این امر بصورت مستمر سرلوحه کار همکاران ما قرار گیرد.

     

    شایان ذکر است در کل استان تنها ۳ دستگاه اجرایی حائز رتبه برتر در پاسخگویی به شکایات اداره کل بازرسی استان در سال ۱۴۰۲ شدند که شرکت آبفا یکی از این ۳ دستگاه بوده است.

     

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.