حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ Friday, 20 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1015 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 2 تعداد دیدگاهها : 2×
گیلانغرب و منطقه دو کرمانشاه، با هم در اوج
  • خرداد 21, 1402 ساعت: ۱۴:۳۸
  • شناسه : 1875
    1
    رئیس گاز ناحیه دو کرمانشاه؛ سمانیوز/رئیس گاز ناحیه دو کرمانشاه در این خصوص بیان داشت: با توجه به اینکه منطقه ی دو شهرستان کرمانشاه وسیع است و روستاهای گازدار فراوانی را شامل می شود و از طرفی قدیمی ترین شبکه و تأسیسات را در بین سایر مناطق داراست، می‌طلبد که به صورت مستمر نسبت به سرویس و نگهداری تجهیزات و تاسیسات آن اقدام شود.
    ارسال توسط : نویسنده : فریده منصوری منبع : سمانیوز
    پ
    پ

    به گزارش سمانیوز، هر ماه بر اساس پایش عملکردی واحد بهره برداری در حوزه تمام نواحی گاز استان و بر طبق ارزیابی عملکرد در حوزه ۵ شاخص IGDMS، امداد و تعمیرات، رفع نشت زمینی و هوایی، رفع نشت جریان الکتریکی و وصول مطالبات، ناحیه برتر استان معرفی خواهد شد که بر این اساس در اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ نواحی گاز گیلانغرب و منطقه دو کرمانشاه صورت مشترک به عنوان ناحیه برتر انتخاب شدند.

    جواد فرامرزی رئیس گاز ناحیه دو کرمانشاه در این خصوص بیان داشت: با توجه به اینکه منطقه ی دو شهرستان کرمانشاه وسیع است و روستاهای گازدار فراوانی را شامل می شود و از طرفی قدیمی ترین شبکه و تأسیسات را در بین سایر مناطق داراست، می‌طلبد که به صورت مستمر نسبت به سرویس و نگهداری تجهیزات و تاسیسات آن اقدام شود.

    وی افزود: الحمدالله با توجه به پتانسیل عالی وتلاش های شبانه روزی کارکنان منطقه ی دو، این منطقه در چند ماه گذشته توانسته با تهیه تجهیزات و تامین اعتبارات لازم به خوبی نسبت به رفع مشکلات روزمره در تمامی واحدهای امدادی ، تعمیراتی و مشترکین اقدام و تا حد زیادی موفق عمل کند.

    فرامرزی گفت: امیدواریم بتوانیم از این سرمایه های با ارزش حمایت کرده و با هدایت صحیح شاهد توفیق و تعالی شرکت گاز استان کرمانشاه باشیم.

    هادی رستمی رئیس گاز ناحیه گیلانغرب نیز در این رابطه اظهار کرد: اقداماتی چون ایمن سازی ۱۰۸ مورد نا ایمن گزارش شده توسط بازرسی فنی شامل علمکهای نا ایمن ، شیرهای مدفون و …، رفع ۱۷ مورد نشت زمینی و نشت شیر در سطح ناحیه، ترمیم ۱۱ مورد پوشش خطوط فلزی، رفع ۳۰ مورد نشت اتصالات ایستگاهها و رفع ۵۷ مورد نشت اتصالات هوایی از جمله اقدامات مهم این ناحیه در اردیبهشت ماه سالجاری بود.

    وی افزود: صدور پرمیت های لازم برای رفع موارد لازم، انجام بموقع بوسنجی از گاز تحویلی به مشترکین، پیگیری وصول مطالبات با استفاده از ظرفیت نیروهای امداد و گازبانها، از دیگر فعالیت ها و دستاوردهای گاز ناحیه گیلانغرب بوده است.

    رستمی ضمن بیان اینکه بخش اعظم این کارها بدون استفاده از پیمانکار و توسط نیروهای ناحیه انجام گرفته، از تلاش های بی وقفه همکاران خود یاد کرد و گفت: حتی در ایام تعطیل نیز دست از فعالیت برنداشتیم.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.