حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنجشنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ Thursday, 19 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1015 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 2 تعداد دیدگاهها : 2×
۳۰ درصد آبی که از محل سد گاوشان تأمین می‌شد از تاریخ ۹ فروردین ماه ۱۴۰۲ لغایت ۱۵ اردیبهشت ماه از چرخه توزیع آب شرب شهر کرمانشاه حذف می‌شود
  • فروردین 8, 1402 ساعت: ۲۲:۰۲
  • شناسه : 1237
    1
    اطلاعیه سمانیوز؛ به اطلاع کلیه مشترکین آب و فاضلاب شهر کرمانشاه می‌رساند به منظور تکمیل و نصب تجهیزات تصفیه خانه غدیر توسط شرکت آب منطقه‌ای و از مدار خارج شدن آن به این منظور، ۳۰ درصد آبی که از محل سد گاوشان تأمین می‌شد از تاریخ ۹ فروردین ماه ۱۴۰۲ لغایت ۱۵ اردیبهشت ماه از چرخه توزیع آب شرب شهر کرمانشاه حذف می‌شود. 
    ارسال توسط : نویسنده : فریده منصوری منبع : سمانیوز
    پ
    پ

    به گزارش سمانیوز، برای پیشگیری از بروز تنش، برنامه ریزی های لازم انجام و تمهیداتی اندیشیده شده تا در این مدت با استفاده از منابع جایگزین نظیر استفاده از تعدادی از چاه‌های سطح شهر و سایر منابع در هیچ نقطه ای از شهر کرمانشاه شاهد تنش و افت فشار یا قطعی آب نباشیم.

    امید می‌رود با رعایت مدیریت مصرف به صورت ویژه، خدمتگزاران خود در شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه را برای جلوگیری از بروز تنش، یاری نمایید.

    از همکاری و صبر و شکیبایی تان صمیمانه سپاسگزاریم.

    روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.