حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۲۷ مهر , ۱۴۰۳ Friday, 18 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1043 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 2 تعداد دیدگاهها : 2×
۸۰ درصد کلانتری های کرمانشاه تا پایان سال هوشمند می شوند
  • مهر 21, 1403 ساعت: ۲۰:۵۲
  • شناسه : 5903
    0
    سمانیوز، فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: تا پایان امسال ۸۰ درصد کلانتری های استان به سامانه هوشمند مجهز می شوند و تمام هزینه ها بر عهده فراجا است.
    ارسال توسط : نویسنده : فریده منصوری منبع : سمانیوز
    پ
    پ

    به گزارش فریده منصوری خبرنگار سمانیوز، سردار مهدی حاجیان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه  در نشست خبری که به مناسبت «هفته فراجا»در فرماندهی انتظامی استان برگزار شد ضمن تبریک هفته فراجا در جمع خبرنگاران گفت: ارتباط بسیار خوبی بین پلیس و مردم وجود دارد و نتیجه این ارتباط معنادار قانون مداری مردم است و هرچه مردم قانون مدار باشند و براساس قانون و در محور قانون حرکت کنند امنیت و آرامش و رفاه در استان حکمفرما خواهد شد.

    سردار حاجیان در ادامه افزود: نیروی انتظامی یکی از ارکان اصلی امنیت در کشور است و نقش مهمی در جلوگیری از جرایم، مقابله با تهدیدات و ارتقای امنیت عمومی دارد.

    فرمانده انتظامی با بیان اینکه تا پایان امسال ۸۰ درصد کلانتری ها به سامانه هوشمند مجهز می شوند اظهار داشت: پلیس هوشمند، پلیس دارای هوش فردی و سازمانی است که از هوش مصنوعی و تجهیزات و فناوریهای هوشمند برای تحقق اهداف و ماموریت های خود استفاده می کند.

    حاجیان از کشف سرقت های مهم در استان خبر داد و گفت: امسال شاهد کاهش ۲۶ درصدی سرقت از منازل نسبت به سال گذشته بوده ایم و از افزایش ۸۶ درصدی کشفیات سوخت، رشد ۱۲ درصدی دستگیری سارقان مسلح، کاهش ۲۴ درصدی قاپ زنی و موبایل قاپی، کاهش ۵۵ درصدی سرقت مغازه، کاهش ۲۲ درصدس سرقت احشام و کاهش ۷ درصدی سرقت اتومبیل در نیمه اول سال در استان خبر داد.

    مهدی حاجیان گفت: برای رصد ۲۴ ساعته ۱۰۰ نفر از سارقین سابقه دار یا به عبارتی «سارقین به عادت» پابند الکترونیک نصب شده که تا پایان سال این تعداد به ۳۰۰ نفر خواهد رسید.ئ

    رئیس پلیس استان کرمانشاه در ادامه بیان کرد: با اشاره به اینکه شماره ۰۹۶۳۸۰ فوریت‌های پلیس آماده دریافت گزارشات مردمی است گفت: تیم واکنش سریع در فضای مجازی راه‌اندازی شده و از ۲۸ میلیارد تومان کلاهبرداری انجام شده امسال ۱۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان آن به مالباختگان عودت داده شده است.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.