حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنجشنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ Thursday, 19 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1015 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 2 تعداد دیدگاهها : 2×
دیدار مدیر روابط عمومی و اعضای باشگاه آموزش و رسانه باور جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه با مدیرعامل این جمعیت
  • اسفند 16, 1401 ساعت: ۱۹:۰۷
  • شناسه : 1029
    5
    باشگاه آموزش و رسانه باور جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه؛ سمانیوز/ مدیر روابط عمومی و اعضای باشگاه آموزش و رسانه باور جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه با مدیرعامل این جمعیت دیدار کردند
    ارسال توسط : نویسنده : فریده منصوری منبع : سمانیوز
    پ
    پ

    سمانیوز، صبح امروز سه شنبه ۱۶ اسفند ماه مدیر روابط عمومی دبیر و جمعی از اعضای باشگاه آموزش و رسانه باور جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه با محمد باقر محمدی مدیرعامل این جمعیت در نشستی صمیمی دیدار و گفتگو کردند.

    محمدی گفت: با برنامه ریزی‌ های صورت گرفته تمامی‌ اقدامات و عملکردهای‌ جمعیت هلال احمر استان به صورت‌ مطلوب پوشش خبری و رسانه ای داده شد.

    محمدباقر محمدی‌ اظهار داشت: با برنامه ریزی و ارتباطات‌ مطلوبی‌ که از سوی حوزه روابط عمومی و باشگاه آموزش و رسانه باور جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه با رسانه های مکتوب، صوتی و تصویری صورت‌ گرفت‌، تمامی رویدادها و برنامه های‌ اجرا‌ شده در استان به طور مطلوبی‌ پوشش‌ داده شد‌ و بنده از این عزیزان کمال تشکر و قدردانی را دارم.

    وی با اشاره به اینکه نباید به این سطح بسنده‌ کرد، افزود: باشگاه‌ باور باید تلاش کند تا همیشه با فعالیت های رسانه ای خود‌ در کشور زبانزد‌ و حرفی برای گفتن‌ داشته باشد.

    محمدی اضافه کرد: ضروری است در شعب استان اعضای باشگاه باور تقویت شوند‌‌ تا بتوانند با فعالیت های گسترده خود در فضای مجازی و رسانه های مختلف‌ مکتوب‌ و صوتی و تصویری استانی‌ و حتی کشوری‌ ادامه دهند.

    وی ادامه داد: روئسای شعب شهرستانی باید با اعضای باشگاه باور همراهی و همکاری لازم‌ را به منظور پوشش رسانه ای رویداد و اخبار مرتبط با جمعیت هلال احمر داشته باشند.

    گفتنی‌ است؛ به علت کسب رتبه دوم باشگاه آموزش و رسانه باور در بین ۳۱ مرکز استان در کشور، در نشستی گرم و صمیمی‌، محمد باقر محمدی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه از مدیر روابط عمومی، دبیر و جمعی از اعضای این باشگاه تقدیر نمود‌ند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.