حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنجشنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ Thursday, 19 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1015 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 2 تعداد دیدگاهها : 2×
اعضای شورای امر به معروف و نهی از منکر شرکت بهره برداری نفت و گاز غرب معرفی شدند
  • آبان 12, 1401 ساعت: ۱۳:۴۲
  • شناسه : 524
    2
    با حضور دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کرمانشاه در جلسه ای که با حضور حجت الاسلام و المسلمین مسعود احمدی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کرمانشاه، مهندس رضایی مدیرعامل، اعضای هیئت مدیره و جمعی از مدیران و روسای شرکت بهره برداری نفت و گاز غرب برگزار شد ، اعضای شورای امر به معروف و نهی از منکر این شرکت معرفی شدند .
    ارسال توسط : نویسنده : فریده منصوری منبع : سمانیوز
    پ
    پ

    به گزارش پایگاه سما نیوز، طی حکمی از طرف حضرت آیت الله مصطفی علماء نماینده ولی فقیه در استان، امام جمعه کرمانشاه و رئیس شورای امر به معروف و نهی از منکر استان ، مهندس علی رضایی به عنوان رئیس این شورا و آقایان عبدالمحمد امینی اصل به سمت جانشین، و آقای محمد حسین سالمی به سمت دبیر شورای امر به معروف و نهی از منکر شرکت بهره برداری نفت و گاز غرب منصوب شدند.

    براساس این گزارش، در این جلسه مهندس علی رضایی مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و گاز غرب به بررسی ابعاد امر به معروف و نهی از منکر در آیات و روایات پرداخت و ضمن ارائه گزارشی از عملکرد این شرکت در باب این حکم الهی ، به زمینه سازی برای درک بهتر و آشنایی نسل جدید با مبانی اعتقادی اسلام پرداخت و وظیفه جهاد تبیین را که مورد تاکید مقام عظمای ولایت(مد ظله العالی) است ، را یک وظیفه همگانی در راستای امر به معروف و نهی از منکر ذکر کرد.

    دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کرمانشاه با تقدیر از اقدامات انجام شده در شرکت بهره برداری نفت و گاز غرب در حوزه امر به معروف و نهی از منکر با اشاره به سابقه تشکیل نهاد امر به معروف و نهی از منکر از بدو تاسیس انقلاب اسلامی به دستور امام خمینی رحمة الله اظهار داشت : در ابتدا بایستی معروف ها و منکر ها در سازمان احصاء شود و آموزش های کافی داده شود تا تاثیر و بازخورد آن مشخص شود.

    وی همچنین به نقش رسانه در احیای این فریضه واجب پرداخت و حمایت همه جانبه آن ستاد را از این فعالیت ها در راستای تولید محتوا، کلیپ، نماهنگ، بنر و همچنین نقش واحد های روابط عمومی در این زمینه اشاره نمود.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.