حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنجشنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ Thursday, 19 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1015 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 2 تعداد دیدگاهها : 2×
بیش از ۱۳۰۰ کیلومتر باند برف‌روبی در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه
  • بهمن 9, 1402 ساعت: ۲۲:۴۶
  • شناسه : 3353
    4
    طی ۲۴ ساعت گذشته؛ سمانیوز، سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از انجام بالغ بر ۱۳۰۰ کیلومتر باند عملیات برف‌روبی در محورهای مواصلاتی استان طی ۲۴ ساعت گذشته و رهاسازی ۶۰ خودرو گرفتار در برف خبر داد.
    ارسال توسط : نویسنده : فریده منصوری منبع : سمانیوز
    پ
    پ

    به گزارش سمانیوز، سیدشهرام کهریزی، با اشاره به تداوم بارش برف در محورهای مواصلاتی استان طی ۲۴ ساعت گذشته، اظهار کرد: در مجموع در این مدت ۱۳۴۵ کیلومترباند عملیات برف‌روبی در محورهای مواصلاتی استان صورت گرفت و ۸ محور روستایی بازگشایی شد که دسترسی به راه تعداد قابل توجهی روستا را فراهم کرده است.

    وی خاطرنشان کرد: در این مدت ۶ مورد ریزش نیز در محورهای مختلف استان داشتیم که کار ریزش برداری در کوتاهترین زمان انجام و محور ایمن سازی شده است.

    سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از رهاسازی ۶۰ دستگاه خودرو گرفتار در برف در محورهای برف‌گیر استان طی ۲۴ ساعت گذشته نیز خبر داد.

    کهریزی تاکید کرد: عمده بارش برف را در مناطق اورامانات، اسلام آبادغرب و سنقر و کلیایی داشتیم.

    سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه عنوان کرد: ۱۱۰ نیرو در این عملیات برف‌روبی حضور داشته اند و بالغ بر ۷۰۰ تن شن و نمک نیز به جهت جلوگیری از یخ زدگی در سطح راه‌های کرمانشاه مصرف شده است.

    وی با اشاره به پیش‌بینی هواشناسی مبنی بر وقوع مجدد برف و باران طی دو روز آینده، از آماده‌باش ۴۵۰ نیروی راهداری و ۴۶ راهدارخانه استان یاد کرد و ادامه داد: به میزان کافی دپو شن و نمک نیز انجام شده است.

    وی به کاربران جاده ای توصیه کرد طی بارش‌های آتی از تردد غیرضروری در محورهای مواصلاتی خودداری کنند و حتما تجهیزاتی مانند زنجیر چرخ همراه داشته باشند.

    سید شهرام کهریزی در پایان افزود: هموطنان عزیز می‌توانند قبل از آغاز هرگونه سفر از طریق سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌ها از وضعیت راه‌ها بصورت شبانه روزی باخبر شوند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.