حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنجشنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ Thursday, 19 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1015 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 2 تعداد دیدگاهها : 2×
جشنواره اینترنتی زنگ‌آخر شرکت‌ مخابرات‌ ایران آغاز شد
  • شهریور 19, 1403 ساعت: ۱۱:۱۰
  • شناسه : 5747
    3
    سمانیوز، جشنواره اینترنتی زنگ آخر شرکت مخابرات ایران با پیشنهادهای ویژه، مودم رایگان و سرویس‌های مختلف برای مشتریان، شامل سرویس های ADSL و VDSL با مودم رایگان از روز شنبه ۱۷ شهریورماه ۱۴۰۳ آغاز شد.
    ارسال توسط : نویسنده : فریده منصوری منبع : سمانیوز
    پ
    پ

    به گزارش فریده منصوری خبرنگار سمانیوز به نقل از اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، این جشنواره برای تمام مشتریان باند پهن خانگی مخابرات و همچنین، مخاطبان جدید و مشتریانی که از تاریخ انقضای سرویس آن‍ها بیش از سه ماه می گذرد، در نظر گرفته شده است.

    بر اساس این گزارش، با توجه به بازگشائی مدارس، کمپین زنگ آخر به مدت سه ماه از روز ۱۷ شهریور تا ۱۵ آبان ۱۴۰۳، با حجم های مختلف از ۱۵۰ تا ۲۰۷۰گیگ ارائه می شود و در دو صورت بدون مودم و با مودم به مشتریان قابل عرضه است.

    این گزارش می افزاید، سرویس های طرح ویژه، پیش پرداخت و پس پرداخت و همچنین، سرویس های گیگ‌پلاس و سُرینو گیگ‌پلاس از جمله، بسته های ویژه جشنواره زنگ آخر شرکت مخابرات ایران است.

    مشتریان اینترنت پرسرعت شرکت مخابرات ایران به منظور خرید و استفاده از سرویس‌های زنگ‌آخر می‌توانند از پنل کاربری مشتریان و همچنین سایت و اپلیکیشن مخابرات من به نشانی my.tci.ir بهره‌مند شوند.

     

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.