حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنجشنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ Thursday, 19 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1015 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 2 تعداد دیدگاهها : 2×
در جهاد تبیین رمز موفقیت، اتحاد و یکپارچگی است
  • شهریور 31, 1402 ساعت: ۱۱:۰۴
  • شناسه : 2655
    1
    فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه: سمانیوز_ سردار ریحانی: امروز برای بسیاری از کشورها الگو شده ایم و به دشمنان ثابت شده که ایران از طریق راهبردهای کنترلی از بیرون قابل کنترل نیست
    ارسال توسط : نویسنده : فریده منصوری منبع : سمانیوز
    پ
    پ

    به گزارش پایگاه خبری سمانیوز، سردار ریحانی فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) در نشست خبری با خبرنگاران که به مناسبت هفته دفاع مقدس در سالن شهید جعفری سپاه نبی اکرم(ص) برگزار شد گفت:

    امروز برای بسیاری از کشورها الگو شده ایم و به دشمنان ثابت شده که ایران از طریق راهبردهای کنترلی از بیرون قابل کنترل نیست و بر اساس تفکر یعنی فرهنگ خودباوری توانسته ایم در مقابل دشمنان بایستیم و دشمنان را مجبور به عقب نشینی کنیم، یکی از این فرهنگ ها فرهنگ عاشورایی است و دشمن می داند ما براساس این فرهنگ مقاومت کرده ایم و مسیر پیروزی ما بر فرهنگ ناب عاشورا بوده است.

    وی در ادامه افزود: تحریم و انزوای سیاسی از حربه های دشمن بود تا ما را تضعیف کنند و تمام دنیا بسیج شد که هیچ کشوری با ما ارتباط نداشته باشد اما در یکسال اخیر ارتباطاتی که با کشورهای مختلف برقرار کردیم نشان دادیم که این راهبردها راه به جایی نمی برند و ما روز به روز قدرتمندتر می شویم و این تهدیدات ما را به قله های موفقیت می رسانند.

    ریحانی گفت:دفاع مقدس از این جهت برای ما اهمیت دارد که از دل تهدیدها فرصت های بسیاری به دست آوردیم و دفاع مقدس نشان داد در سایه اتحاد و ایمان به وعده های الهی، موفق و سربلند خواهیم شد.

    وی با بیان اینکه امروز در زمینه تجهیزات نظامی و صنایع دفاعی به جایی رسیده این که درخواست های کشورهای دیگر از ما برای خرید تجهیزات بیشتر از تولیدات ماست و این نشانه قدرت ما است.

    سردار ریحانی در ادامه گفت: تمرکز دشمن بر جنگ رسانه ای برای ضربه زدن به ایران اسلامی است و از این جهت با توجه به اغتشاشات سال گذشته دشمن فضایی در کشور ایجاد کرده بود که علی رغم تلاش همه جانبه، ملت ایران ثابت کردند با وجود تمام مشکلات اقتصادی و .. دست از انقلاب و اسلام بر نخواهند داشت.

    سردار ریحانی در ادامه افزود: نکته حائز اهمیت این است که علت بسیاری از موفقیت های ما داشتن چهار موهبت است، ملت بزرگ یکی از این موهبت ها است که با وجود چالش ها و مشکلات اقتصادی، دست از انقلاب، فرهنگ و ولایت فقیه نکشیده اند و مسیر خود را در مدار حق ادامه دادند.

    فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) یکی دیگر از موهبت های الهی را ولایت فقیه عنوان کرد که با رهبری خود در بسیاری از چالش ها این کشتی را به مقصد رسانده است و با وجود آرمان های بزرگ به داشته های خود اکتفا نکرده و همیشه به دنبال پیشرفت بوده ایم.

    وی یکی دیگر از موهبت ها را دشمنان بزرگ دانست و گفت: دشمنان بزرگ سبب اقتدار ما شده و باعث شده ما خود را بالاتر از دشمنان مجهز کنیم.

    وی با اشاره به اینکه دفاع مقدس سکوی پرتاب ما بود و در سایه آن به خودباوری رسیده ایم افزود: در دوران دفاع مقدس بدون تجهیزات کافی در مقابل یک دنیا ایستادیم و آن را شکست دادیم زیرا مانع از دستیابی دشمن و حامیان آن ها به اهدافشان شدیم .

    سردار ریحانی در ادامه به تشریح برنامه های هفته دفاع مقدس پرداخت و افزود: بیش از ۴۰۰ برنامه مختلف طی این هفته در سطح استان کرمانشاه برگزار می شود و همچنین نمایشگاه دستاوردهای هوا و فضا در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی کرمانشاه در پارک شاهد استان برپا خواهد شد که در آن آخرین توانمندی ها و دستاوردهای این حوزه به نمایش گذاشته می شود.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.