حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنجشنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ Thursday, 19 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1015 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 2 تعداد دیدگاهها : 2×
  • اردیبهشت 6, 1402 ساعت: ۱۲:۳۳
  • شناسه : 1466
    3
    سمانیوز/ دکتر امیری با آقای مصری نماینده مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت و گو کرد. 
    ارسال توسط : نویسنده : فریده منصوری منبع : سمانیوز
    پ
    پ

    به گزارش سمانیوز، عبدالرضا مصری نماینده مردم شریف کرمانشاه با حضور در دفتر دکتر امیری مدیر مخابرات منطقه با وی دیدار و در خصوص شرکت مخابرات ایران و همچنین مسائل ارتباطی و مخابراتی شهرستان حوزه انتخابی خود گفت و گو کرد.

    دکتر امیری در این دیدار ضمن تبریک سال نو و عید سعید فطر گزارشی اجمالی از وضعیت ارتباطی تلفن ثابت و همراه و اینترنت استان و فعالیتهای شرکت مخابرات کرمانشاه ارائه نمود و گفت: خوشبختانه با تعامل خوبی که مجموعه مخابرات با سایر ادارات و سازمانهای استان دارد توانسته ایم در خصوص برقراری ارتباط فیبرنوری و بالارفتن کیفیت ارتباطات مخابراتی به سطح قابل قبولی برسیم که این امر در ارائه خدمات الکترونیکی ادارات به مردم و بالارفتن سطح رضایتمندی آنان بسیار موثر است.

    دکتر امیری ضمن اشاره به مشکلات مخابرات از جمله لاوصولی مشترکان تلفن ثابت و معضل بزرگ سرقت امکانات مخابراتی، خواستار همکاری بیشتر ادارات و نیروی انتظامی با مخابرات در این زمینه گردید.

    براساس این گزارش عبدالرضا مصری ضمن تقدیر از فعالیت های انجام شده توسط مخابرات منطقه کرمانشاه در سطح استان به تشریح مشکلات ارتباطی در شهرستان حوزه انتخابی خود پرداخت.

    گفتنی است در پایان، لوح تقدیر مهندس سلطانی مدیر عامل مخابرات ایران به جهت همکاری های جناب آقای مصری با مجموعه مخابرات، به نمایندگی از ایشان توسط دکتر امیری به نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی اهدا گردید. 

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.