حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۵ مرداد , ۱۴۰۳ Friday, 26 July , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 943 تعداد نوشته های امروز : 2 تعداد اعضا : 2 تعداد دیدگاهها : 2×
اجرای ۲۹ هزار متر توسعه و اصلاح خطوط انتقال و شبکه آبرسانی در شهرستان ما
شناسه : 898
2
سرپرست مدیریت آبفا شهرستان کرمانشاه: سمانیوز/ سرپرست مدیریت آبفا شهرستان کرمانشاه از اجرای عملیات توسعه و اصلاح خطوط انتقال و شبکه آبرسانی روستاهای این شهرستان به طول 29هزارمتر از ابتدای سال‌جاری تاکنون خبر داد. 
ارسال توسط : نویسنده : فریده منصوری منبع : سمانیوز
پ
پ

به گزارش سمانیوز_ اکبر ناصری گفت: به منظور تامین و توزیع آب شرب و پایداری خطوط انتقال و شبکه آبرسانی، افزایش کمی و کیفی فشار آب، جلوگیری از هدررفت آب و کاهش شکستگی ها از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۲۹هزارمتر عملیات توسعه و اصلاح خطوط انتقال و شبکه آبرسانی و توزیع، با صرف هزینه‌ای بالغ بر ۹۷میلیارد ریال در شهرستان کرمانشاه اجرا شده است.

وی محدوده این عملیات‌ها را سطح شهر و روستاهای ۵ بخش بیلوار، سرفیروزآباد، کوزران، ماهیدشت و بخش مرکزی اعلام کرد و یادآورشد: عمده‌ی این عملیاتها در سال‌جاری برای آمادگی با تنش آبی ۱۴۰۲ در روستاهای شهرستان کرمانشاه انجام شده است که به کاهش هدررفت آب شرب بیش از ۴۷ روستا با جمعیتی نزدیک به ۵۰۰۰ نفر انجامیده است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.