حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 812 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 2 تعداد دیدگاهها : 2×
شناسه : 1918
0
معاونت امور نمایشگاهی شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ایران: سمانیوز/معاونت امور نمایشگاهی شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ایران گفت: نمایشگاه واردات چین بزرگترین نمایشگاه واردات به کشور چین است و فرصت مناسب برای توسعه صادرات و ورود کالا‌های ایرانی به بازار این کشور است.
ارسال توسط : نویسنده : فریده منصوری منبع : تسنیم
پ
پ

به گزارش زانانیوز به نقل از خبرگزاری تسنیم، معاونت امور نمایشگاهی شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ایران گفت: ششمین دوره از نمایشگاه واردات چین ۱۴ تا ۱۹ آبان ۱۴۰۲ در شهر شانگهای برگزار می‌شود. این نمایشگاه فرصتی مناسب برای حضور صادر کنندگان است.

وی افزود: اولین دوره نمایشگاه واردات چین که با نام CIIE شهرت دارد، در سال ۲۰۱۸ برگزار شد. نمایشگاه واردات چین اولین نمایشگاه واردات در جهان و یکی از سه نمایشگاه بزرگ چین است.

بی آزار در ادامه افزود: اولین دوره نمایشگاه واردات چین (CIIE) یک ابتکار ستودنی در تاریخ توسعه تجارت بین الملل جهان است. ششمین دوره از نمایشگاه واردات چین ۱۴ الی ۱۹ آبان ۱۴۰۲ (۱۰-۵ نوامبر ۲۰۲۳) در شهر شانگ‌های برگزار می‌شود.

وی گفت: این نمایشگاه بزرگترین نمایشگاه واردات به کشور چین است و فرصت مناسب برای توسعه صادرات و ورود کالا‌های ایرانی به بازار کشور چین است. ایران با دو پاویون ملی و اختصاصی در این نمایشگاه حضور خواهد داشت.

­مدیرکل شرق آسیا سازمان توسعه تجارت ایران نیز در ادامه این نشست خبری با اشاره به اهمیت بازار چین برای ایران بر تقویت حضور منسجم و حداکثری شرکت‌ها در این نمایشگاه تاکید کرد و گفت: شرکت‌ها با رویکرد انفرادی و به صورت واحد و پاویون می‌توانند وارد این نمایشگاه شوند و ظرفیت های صادراتی خود را معرفی کنند.

دلیری با بیان اینکه بسیاری از شرکت‌ها تحت عنوان واحد یا پاویون در این نمایشگاه حضور دارند، حضور منسجم شرکت‌ها را برای ارتقای برند صادراتی ایران و انتقال پیام کشور با اهمیت دانست و افزود: در بخش دولتی تلاش کردیم حضور در نمایشگاه را برای شرکت‌ها تسهیل و مشوق‌های مربوطه را فعال کنیم.

وی با اشاره به اهمیت بازار چین برای کشور گفت: اکثر کشور‌های منطقه و رقبا برای همکاری با چین برنامه‌ریزی مشخص و دقیقی دارند و از همین رو برای حفظ این بازار و رقابت باید براساس برنامه‌ریزی دقیق و مشخصی پیش برویم.

دلیری با اشاره به فرصت‌های موجود در زمینه افزایش سرمایه‌گذاری چینی‌ها در ایران بر ظرفیت های کشور در زمینه ایفای نقش تامین‌کننده انرژی، مواد اولیه، مواد معدنی و …برای چین برای فعال کردن این سرمایه‌گذاری‌ها تاکید کرد

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.