حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ Saturday, 27 July , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 943 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 2 تعداد دیدگاهها : 2×
تمام جمعیت شهری و ۹۸ درصد جمعیت روستایی استان کرمانشاه گازدار شده‌اند
شناسه : 3520
1
استاندار کرمانشاه:استاندار کرمانشاه گفت: با گازرسانی به شهر ازگله ۱۰۰درصد جمعیت شهری و ۹۸ درصد جمعیت روستایی استان کرمانشاه از گاز برخوردار شده‌اند.
ارسال توسط :
پ
پ

 

 

 

به گزارش خبرنگار سمانیوز به نقل از روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران؛ محمدطیب صحرایی استاندار کرمانشاه، در مراسم جشن بزرگ انقلاب و تجلیل از برترین‌های شرکت گاز استان که با حضور کارکنان شرکت گاز استان و خانواده‌های آنان برگزار شد، ضمن تبریک به مناسبت عید مبعث و دهه فجر درباره طرح‌های گازرسانی استان گفت: گازرسانی به شهر ازگله و بهره‌مندی ۱۰۰ درصدی جمعیت شهری و ۹۸ درصدی جمعیت روستایی استان ماحصل تلاش و زحمات کارکنان شرکت گاز استان است که برای رساندن انرژی پاک و ارزان گاز به دست مردم، علیرغم همه موانع و شرایط اقلیمی سخت این امر را محقق کرده‌اند و بدون شک، نقش خانواده‌های آنان در این راستا بسیار مهم است.

 

وی با اشاره به پیشرفت های کشور در عرصه هایی همچون گازرسانی و پیشرفت های علمی، این پیشرفت ها را نشانه قوت، اقتدار و قدرت ملت ایران و از برکات و آثار نظام اسلامی دانست.

 

ازگله؛ خان آخر گازرسانی شهری در کرمانشاه

 

در ادامه این مراسم، ناصر حسینی، مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه عید مبعث و چهل و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را تبریک گفت و اظهار کرد: سال ۱۴۰۲ یک سال بسیار خوب و بی‌نظیر را تجربه کردیم و بعد از گذشت ۲۳ سال از تأسیس شرکت گاز استان کرمانشاه، گازرسانی به شهر ازگله به عنوان آخرین شهر دارای قابلیت گازرسانی استان انجام شده و ما به زودی جشن برخورداری ۱۰۰ درصدی جمعیت شهری استان از انرژی گاز را برگزار می‌کنیم.

 

وی در پایان، افزود: در حال حاضر ۲ هزار و ۲۵۲ روستای استان، معادل ۹۸ درصد جمعیت روستاهای بالای ۲۰ خانوار استان نیز از گاز برخوردارند و بنا داریم حدود ۱۰۰ روستای باقی مانده را نیز با اخذ مجوز لازم، گازدار کنیم.

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.