حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ Saturday, 27 July , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 943 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 2 تعداد دیدگاهها : 2×
عیادت مدیرعامل شرکت مخابرات از همکاران مصدوم مخابرات کهگیلویه و بویراحمد
شناسه : 5042
0
سمانیوز، در پی مصدوم شدن دو نفر از کارکنان شبکه فیبرنوری مخابرات منطقه کهگیلویه وبویراحمد در حین انجام وظیفه، مهندس مجید سلطانی، مدیرعامل شرکت مخابرات ایران جهت عیادت از این کارکنان مصدوم به گچساران سفر کرده و از این عزیزان دلجویی کرد.
ارسال توسط : نویسنده : فریده منصوری منبع : سمانیوز
پ
پ

مدیرعامل شرکت مخابرات در پی مصدوم شدن دو نفر از کارکنان شبکه فیبرنوری مخابرات منطقه کهگیلویه وبویراحمد در حین انجام وظیفه عیادت کرد

به گزارش خبرنگار سمانیوز به نقل از اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، مهندس مجید سلطانی در اقدامی ماندگار و شایسته ، ضمن سفر به استان کهگیلویه وبویراحمد جهت عیادت از دو همکار مخابراتی، با حضور در بیمارستان شهید رجایی به منظور عیادت از سهراب بایرامی و منزل افشین قربانی، مصدومین حادثه تصادف بامداد یکشنبه ۱۳خرداد گفت : سلامتی همکاران وپرسنل شرکت مخابرات ایران برای ما مهم تر از همه چیز است.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران طی گفتگو با خبرنگاران در این خصوص و سفر خود به کهگیلویه وبویراحمد که در راستای عیادت از دو همکارمخابراتی که در هنگام خدمت دچار سانحه شدند ، صورت گرفته، گفت: این حادثه تلخ در حین خدمت، همه ما را متاثر کرد و در روزهای گذشته، مرتبا به صورت تلفنی ازطریق مدیر منطقه پیگیر وضعیت این عزیزان بودیم و خدارا شاکریم که توفیقی عنایت فرمود تا بتوانیم از باب انجام وظیفه به صورت حضوری جهت عرض ادب وتقدیر از زحمات همکاران به کهگیلویه وبویراحمد سفر کنیم.

وی در ادامه افزود: ما به وجود دو همکارمان آقایان بایرامی و قربانی در شرکت مخابرات ایران افتخارمی کنیم، همان طور که در سطح شرکت مخابرات ایران، همکاران بسیارخوب و زحمتکشی داریم که نشان می دهد این شرکت ، صرفا یک شرکت نیست ، بلکه همانند یک خانواده در کنارهم زندگی کرده و به هم وابسته هستیم و اگر ناراحتی برای یکی از اعضای خانواده بیفتد، همه نگران خواهند شد.

مهندس سلطانی در ادامه گفت : در سال های گذشته، به خاطر بعضی از سیاست های گذشته ،مخابرات بامسایل ومشکلاتی روبرو شد و متاسفانه نتوانست آن گونه که شایسته هست از زحمات همکاران تقدیر وتجلیل نماید، ولی خدا راشاهد و گواه می گیرم حداقل برای انجام وظیفه و رشد و پیشرفت مخابرات و دفاع از حقوق همکاران از هیچ کوششی دریغ نکرده ام.

مدیر عامل شرکت مخابرات ایران در ادامه افزود: ان شاءالله همه پرسنل مخابرات درسراسر کشور سالم وسلامت باشند ، آنچه که مهم است، اول سلامتی همکاران،خانواده های محترمشان و بعد انجام کار و مراقبت از سلامتی همه همکاران در سراسر کشور است،

وی افزود: لازم است همه همکاران در سراسر کشور مواظب سلامتی خود باشند، چرا که مخابرات کار پرخطری است و در حین کار حتما اقدامات تامینی و امنیتی را لحاظ کنند.

در ادامه، خداداد خالق پناه مدیر مخابرات منطقه کهگیلویه وبویراحمد گفت : از مهندس سلطانی مدیر عامل محترم شرکت مخابرات ایران وهیئت همراه که رنج سفر آن هم بااین مسافت طولانی را به جان خریدند و تقبل زحمت نمودند، تقدیر و تشکر می کنم، ان شاءالله این حضور مایه خیروبرکت باشد و بتوانیم با تلاش وکار مضاعف، زحمات مدیریت محترم عامل را جبران کنیم.

در پایان این دیدارها، خانواده های بایرامی اصل و قربانی از حسن توجه و احساس مسئولیت مهندس سلطانی، مدیرعامل شرکت مخابرات ایران ومجموعه مدیریت مخابرات منطقه که دلسوزانه و مشفقانه ضمن حضور بر بالین مصدومین، مرتبا پیگیر وضعیت این دو همکار بودند، صمیمانه تقدیر وتشکر کردند.

بر اساس این گزارش، سهراب بایرامی‌اصل و افشین قربانی از کارکنان مخابرات کهگیلویه وبویراحمد در بامداد روز ۱۳ خرداد ماه جاری در هنگام کار و خدمت، بر اثر بی توجهی یک دستگاه پرو ۴۰۵ به علائم هشدار دهنده در حین کار، در بلوار ولیعصر شهر گچساران از ناحیه کمر، دست و پا دچار آسیب جدی و مصدوم شدند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.