حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ Saturday, 27 July , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 943 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 2 تعداد دیدگاهها : 2×
مدیرکل بیمه سلامت استان کرمانشاه:  در حال حاضر بیش از ۳۱ هزار بیمار خاص و صعب العلاج در استان نشاندار شده اند
شناسه : 3412
1
فریده منصوری.به گزارش سمانیوز ،دکتر رضا تحویلیان در نشست خبری امروز(۱۷بهمن) ضمن تبریک دهه مبارک فجر و تبریک چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به خدمات ارزشمند دولت در زمینه درمان بیماران صعب العلاج و رایگان کردن هزینه درمانی این بیماران اشاره کرد.
ارسال توسط :
پ
پ

استان کرمانشاه از استان های برتر در شناسایی بیماری های صعب العلاج است

 

مدیرکل بیمه سلامت استان کرمانشاه:

در حال حاضر بیش از ۳۱ هزار بیمار خاص و صعب العلاج در استان نشاندار شده اند.

 

فریده منصوری.به گزارش سمانیوز ،دکتر رضا تحویلیان در نشست خبری امروز(۱۷بهمن) ضمن تبریک دهه مبارک فجر و تبریک چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به خدمات ارزشمند دولت در زمینه درمان بیماران صعب العلاج و رایگان کردن هزینه درمانی این بیماران اشاره کرد.

 

وی در ادامه گفت: شناسایی و نشان دار شدن ۳۱ هزار و ۶۳ بیمار صعب العلاج و پرداخت ۳۶۷ هزار و ۸۴۷میلیون ریال ویژه این بیماران ،پرداخت ۱۳۰ میلیارد تومان به مراکز درمانی و پرداخت سهم ارز دارویی از جمله دستاوردهای انقلاب اسلامی به مردم در حوزه سلامت اعلام کرد.

 

دکتر تحویلیان افزود: بیماران خاص و صعب العلاج بابت رایگان شدن هزینه هایشان در سایت بیمه سلامت ثبت نام کرده و مدارک خود را تحویل دهند تا «نشاندار» شوند، بعد نشاندار شدن هزینه های درمانی این بیماران رایگان می شود.

 

مدیرکل بیمه سلامت در ادامه گفت: در دولت سیزدهم خدمت ارزشمند دیگر پرداخت هزینه درمان زوجین نابارور است که ۹۰ درصد هزینه های درمان آنها توسط بیمه سلامت پرداخت می شود.

 

وی از شناسایی ۱۹۲۹ زوج نابارور در استان خبرداد و افزود: یک هزار و ۸۲۴ پرونده درمان ناباروری در استان تشکیل و مبلغ پرداخت شده برای درمان هزینه‌های درمانی زوجین نابارور به مراکز درمانی به صورت سرپایی و بستری تاکنون ۶۸ هزار و ۴۲ میلیون ریال بوده است.

 

تحویلیان در ادامه گفت: امسال ۱۵۰ قرارداد جدید منعقد و ۲۰۰ قرارداد تمدید شد و ۲۵۸۲ مورد بازدید از مراکز درمانی داشتیم عنوان کرد: طلب تمام داروخانه‌های دولتی تا پایان آذر ماه، داروخانه‌های خصوصی و دولتی غیردانشگاهی تا پایان آبان ماه و پزشکان طرف قرارداد در این استان تا پایان مهر ماه امسال پرداخت شده است.

 

تحویلیان خاطرنشان کرد: در حال حاضر نیمی از جمعیت استان به صورت رایگان بیمه شده اند و درمان دهک های یک تا سه به صورت کاملا رایگان انجام می شود اما متاسفانه مردم اطلاع چندانی از این موضوع ندارند و آن را مطالبه نمی کنند.

 

 

وی افزود: مورد دیگری که نیاز است مردم از آن مطلع باشند این است که برای تمدید بیمه سلامت خود نیازی به مراجعه به دفاتر مراکز بیمه سلامت ندارند و بیمه آن‌ها به صورت خودکار و به صورت الکترونیکی تمدید می‌شود.

 

تحویلیان در پایان افزود: افرادی که به صورت رایگان بیمه می شوند برای تمدید بیمه نیازی مراجعه حضوری نیست بیمه آنها به صورت خودکار تمدید می شود واگربرای بار اول بخواهند تحت پوشش بیمه سلامت قرار بگیرند با مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت(۲۶ دفتر فعال درسطح استان) یا مراکز بیمه سلامت در شهرستان ها مراجعه کنند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.