حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 20 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 860 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 2 تعداد دیدگاهها : 2×
مراسم رونمایی از مرکز شیرخوارگاه معتضدی پس از بهسازی
شناسه : 3093
3
#روز_جهانی_افراد_دارای_معلولیت سمانیوز، مرکز شیرخوارگاه معتضدی کرمانشاه پس از چند ماه تعمیرات، طی مراسمی با حضور خانواده معتضدی، مسئولین و خیرین استان، فعالیت خود را در ساختمانی بهسازی شده، از سر گرفت.
ارسال توسط : نویسنده : فریده منصوری منبع : سمانیوز
پ
پ

به گزارش سمانیوز، صبحِ امروز، مرکز شیرخوارگاه معتضدی کرمانشاه پس از چند ماه تعمیرات، طی مراسمی با حضور خانواده معتضدی، مسئولین و خیرین استان، فعالیت خود را در ساختمانی بهسازی شده، از سر گرفت.

در این مراسم که خانواده معتضدی، مدیرکل بهزیستی و تنی چند از مسئولین و خیرین استان حضور داشتند، رئیس، مددکاران و کودکیاران این مرکز، پس از چند ماه تحمل تعمیرات و بهسازیِ بخش نگهداری از کودکان و نوزادان، در فضایی دلنشین فعالیت خود را پس از اجرای مراسم زیارت عاشورا از سر گرفتند.

شایان ذکر است این مرکز که موقوفه حاج شریف معتضدی از خیرین نامدار کرمانشاه است، در سفر مقام معظم رهبری به کرمانشاه بازسازی شده و اخیراً نیز به همت استانداری، اعتبارت بهزیستی استان کرمانشاه و جمعی از خیرین استان، بهسازی شده تا به فرزندان ساکن در این مرکز خدماتی با کیفیت‌تر ارائه گردد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.