حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۵ مرداد , ۱۴۰۳ Friday, 26 July , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 943 تعداد نوشته های امروز : 2 تعداد اعضا : 2 تعداد دیدگاهها : 2×
نشست مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان کرمانشاه با مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی کرمانشاه
شناسه : 2098
1
سمانیوز/مدیرکل آموزش فنی‌وحرفه‌ای استان کرمانشاه: ارتقاء مهارت شاغلین در پتروشیمی کرمانشاه بر اساس ظرفیت و نیاز این مجتمع بزرگ انجام خواهد گرفت.
ارسال توسط : نویسنده : فریده منصوری منبع : سمانیوز
پ
پ

به گزارش سمانیوز، عزیز نوری در دیدار با سیدجعفر هاشمی مدیرعامل پتروشیمی کرمانشاه، ضمن تقدیر از همراهی و تعامل با این اداره کل در زمینه ارائه آموزش های مهارتی مورد نیاز پتروشیمی گفت : ارتقاء مهارت شاغلین در پتروشیمی کرمانشاه بر اساس ظرفیت و نیاز این مجتمع بزرگ انجام خواهد گرفت.
.
مدیرکل آموزش فنی‌وحرفه‌ای استان کرمانشاه در ادامه با اشاره به تفاهم نامه سه جانبه سازمان آموزش فنی و حرفه ای با وزارت نفت و استانداری کرمانشاه افزود : بر اساس این تفاهم نامه این اداره کل متعهد به تربیت ۲۵۰۰ نفر نیروی کار ماهر بر اساس نیاز مهارتی پروژه های نفت و گاز استان شده و در همین راستا تعامل خوبی بویژه با پتروشیمی کرمانشاه در این زمینه صورت گرفته است.

وی گفت : در حال حاضر در دوره های آموزشی در حرفه های جوشکاری و برق صنعتی آغاز شده و حرفه کنترل و ابزار دقیق نیز در تدارک شروع دوره می باشد .

عزیز نوری در ادامه گفت: توانمندسازی نیروی شاغل در صنایع همیشه مورد توجه صاحبان صنایع بوده و لازم است آموزش‌های مهارتی به‌طور جدی در بخش صنعت به‌منظور توانمندسازی مهارتی شاغلین توسعه یابد.

مدیرکل آموزش فنی‌وحرفه‌ای استان کرمانشاه با اشاره به اینکه زمینه برای توسعه مهارت‌های فنی در صنایع پتروشیمی استان مهیا است، بیان کرد: این اداره کل آمادگی دارد تا با ارائه انواع آموزش‌های مهارتی مرتبط با صنایع براساس استانداردهای بین المللی زمینه ساز رونق تولید باشد.

در ادامه این جلسه سیدجعفر هاشمی مدیرعامل پتروشیمی کرمانشاه افزود : تمام ظرفیت‌های این مجموعه در راستای توانمندسازی نیروی انسانی شاغل و بومی استان در اختیار مجموعه فنی وحرفه‌ای قرار خواهد گرفت.

وی از برگزاری دوره های آموزشی مورد نیاز مجتمع استقبال کرد و گفت : در راستای ارتقای مهارت و دانش پرسنل شاغل؛ انتظار داریم راه‌اندازی مراکز جوارکارگاهی فنی وحرفه‌ای در صنایع به ویژه پتروشیمی‌ها عملیاتی شود.

سیدجعفر هاشمی مدیرعامل پتروشیمی کرمانشاه با اشاره به اهمیت نیروی انسانی دارای صلاحیت حرفه‌ای و شایستگی‌های شغلی، بیان کرد: ارائه آموزش های مورد نیاز مشاغل آینده به جامعه ضرورتی انکارناپذیر است و سرمایه انسانی در جوامع توسعه یافته و در حال توسعه یکی از مهم‌ترین عناصر موثر در بهبود، بهره‌وری و ارتقاء کیفیت تولید محصول است.

سعید حسینخانی رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان هرسین نیز ضمن ارائه گزارش عملکرد از فعالیتهای آموزشی، از همراهی مجتمع پتروشیمی در زمینه همکاری با این مرکز تقدیر کرد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.