حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۵ مرداد , ۱۴۰۳ Friday, 26 July , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 943 تعداد نوشته های امروز : 2 تعداد اعضا : 2 تعداد دیدگاهها : 2×
گازرسانی به ۱۳ روستا و ۴ واحد تولیدی وصنعتی شهرستان سرپل ذهاب
شناسه : 1555
1
با حضور استاندار و نماینده مجلس؛ سمانیوز/ با حضور استاندار کرمانشاه و نماینده شهرستان سرپل ذهاب در مجلس شورای اسلامی آیین بهره برداری از گازرسانی به ۱۳ روستا و ۴ واحد تولیدی و صنعتی شهرستان سرپل ذهاب برگزار شد. 
ارسال توسط : نویسنده : فریده منصوری منبع : سمانیوز
پ
پ

به گزارش سمانیوز، در روز جمعه مورخه ۱۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲، با حضور استاندار کرمانشاه، فرماندار شهرستان سرپل ذهاب و نماینده قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی، آیین افتتاح گازرسانی به ۱۳روستا و ۴ واحد تولیدی و صنعتی شهرستان سرپل ذهاب در روستای بریموند برگزار شد.

سرپرست شرکت گاز استان کرمانشاه در این مراسم که همزمان با سالروز عملیات بازی دراز بود، ضمن گرامیداشت یاد شهدای عملیات غرورآفرین بازی دراز، اظهار کرد: شهرستان سرپل ذهاب یک شهر و ۲۰۱ روستا دارد.

و بر اساس مصوبه شورای اقتصاد ۱۹٠ روستای این شهرستان دارای قابلیت گازرسانی است که تا کنون ۹۰ روستای آن گازدار شده است.

ناصر حسینی با بیان اینکه ضریب نفوذ گازرسانی در بخش شهری شهرستان سرپل ذهاب ۱۰۰ درصد و در بخش روستایی آن ۶۵ درصد است، گفت: گازرسانی به ۹۲ روستای شهرستان با ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار در دست اقدام است که با انجام آن ضریب نفوذ گاز روستایی سرپل ذهاب به ۹۹/۵درصد می رسد.

وی با اشاره به اینکه گازرسانی به ۸ روستای شهرستان سرپل ذهاب در دست طراحی است، گفت: در حال حاضر در سطح شهرستان ۷ پیمانکار و ۱۴ اکیپ فعال داریم.

سرپرست شرکت گاز استان گازرسانی را یک کار سخت خواند و از کارکنان شرکت گاز در این زمینه قدردانی کرد و ابراز داشت: امیدواریم خدمات شرکت گاز که به برکت نظام اسلامی در جهان منحصربفرد است را به خوبی به مردم عرضه کنیم.

استاندار کرمانشاه در این مراسم اظهار داشت: سالروز عملیات بازی دراز که روز گرامیداشت دفاع و جهاد است با گازرسانی به چند روستای سرپل ذهاب که بیانگر جهاد در عرصه خدمت به مردم است تقارن پیدا کرده است که هر دوی اینها اگر با نیت خالص باشد اجر و پاداش بزرگی دارد.

محمد طیب صحرایی ادامه داد: فرقی بین شهدا و کسانی که برای آسایش و دفاع از مردم جهاد کردند با کسانی که زمین راشکافته و در آن لوله های گاز را کار می گذارند، وجود ندارد.

وی ضمن قدردانی از خدمات شرکت گاز استان، تصریح کرد: ادبیات نوکری و خدمت به مردم را انقلاب اسلامی به ما داده و همه مسئولان مدیون انقلاب و خون شهدا و موظف به خدمت به مردم هستند.

صحرایی با بیان اینکه استان کرمانشاه دریایی از ظرفیت های مادی و معنوی است، بازی دراز و اربعین را از جمله ظرفیت های معنوی استان برشمرد و گفت: دولت مقرر کرده به شهرستان هایی که در مسیر زوار اربعین هستند کمک های خوبی انجام شود.

در بخش دیگری از این مراسم شهریار حیدری نماینده شهرستان های قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب ضمن بیان اینکه با تلاش ها و پیگیری های سرپرست شرکت گاز استان کرمانشاه بعد از ۸ سال بریموند و روستاهای اطراف آن از نعمت گاز برخوردار شدند، از خدمات شرکت گاز استان کرمانشاه و نیز عملکرد و دستاوردهای سرپرست شرکت گاز استان تجلیل کرد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.