حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنجشنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ Thursday, 19 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1015 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 2 تعداد دیدگاهها : 2×
نشت یابی ۱۱هزار و ۴۲۵ کیلومتر از شبکه گازرسانی استان کرمانشاه
  • اردیبهشت 25, 1402 ساعت: ۷:۴۷
  • شناسه : 1590
    0
    توسط واحد بازرسی فنی شرکت گاز استان کرمانشاه انجام گرفت: سمانیوز/ سرپرست شرکت گاز استان کرمانشاه: بازرسی یکی از واحدهای بسیار مهم شرکت گاز است که وظایف خطیری بر عهده دارد و نقشی حیاتی در پیشبرد اهداف شرکت بازی می کند.
    ارسال توسط : نویسنده : فریده منصوری منبع : شرکت ملی گاز ایران
    پ
    پ

    به گزارش سمانیوز به نقل از روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، ناصر حسینی سرپرست شرکت گاز استان کرمانشاه در خصوص عملکرد واحد بازرسی فنی این شرکت اظهار کرد: بازرسی یکی از واحدهای بسیار مهم شرکت گاز است که وظایف خطیری بر عهده دارد و نقشی حیاتی در پیشبرد اهداف شرکت بازی می کند.

    حسینی با بیان اینکه واحد بازرسی فنی شرکت گاز با سرعت و دقت بسیار بالا تمامی موارد نشتی اعم نشت در ایستگاه ها و شبکه را شناسایی و رفع کرده، گفت: متراژ کل نشت یابی های صورت گرفته توسط این واحد در سطح استان کرمانشاه ۱۱هزار و ۴۲۵ کیلومتر بوده است.

    وی ضمن بیان اینکه واحد بازرسی فنی متضمن فعالیت درست شبکه گاز رسانی است، بیان داشت: این واحد در سال ۱۴۰۱ از ۹۲۴ کیلومتر از خطوط لوله فولادی و پلی اتیلن خریداری شده بازرسی به عمل آورده است.

    حسینی ادامه داد: این واحد توانسته طی سال گذشته، ۱۴۳هزار و ۲۳۱ عدد اتصالات فولادی و پلی اتیلن را به منظور اطمینان از رعایت استانداردهای لازم در حین تولید، مورد بازرسی قرار دهد.

    سرپرست شرکت گاز استان کرمانشاه انجام ۵۱۱ مورد بازرسی از کنتور و رگولاتور، ۳۴هزار و ۸۷۳ مورد بازرسی از شیرآلات، ۴۵ مورد بازرسی از پروژه های گازرسانی سطح استان، ۱۲۲ مورد ضخامت سنجی و ۲۹۶ مورد نشت یابی از ایستگاه های سطح استان را از جمله سایر مأموریت های این واحد به منظور جلوگیری از خطرات ناشی از استفاده از تجهیزات نامناسب در راستای عملکرد واحد در سال ۱۴۰۱ برشمرد.

    وی همچنین ۷هزار و ۴۵ مورد بازرسی از نوار سرجوش، بازرسی از ۱۷۵ تن قیر، بازرسی از ۱۰ هزار و ۴۷۸ لیتر پرایمر، بررسی صلاحیت صدور مجوز فعالیت ۱۷۲ جوشکار فلزی و پلی اتیلن و بررسی ۲۴۸ مورد مدارک و بازدید از تست های مقاومت نشتی و پوشش را به عنوان بخش دیگری از عملکرد واحد بازرسی جهت اطمینان بخشی از انجام کار ایمن را مورد اشاره قرار داد.

    حسینی در پایان از تلاش ها و دستاوردهای کارکنان واحد بازرسی قدردانی کرد و گفت: این واحد در سال ۱۴۰۲ نیز با دقت و تلاش فراوان، وظایف خود را انجام می دهد و یقینا امسال هم خدمات بسیار خوبی ارائه و نتایج بسیار مثبتی کسب خواهد نمود

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.