حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنجشنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ Thursday, 19 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1015 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 2 تعداد دیدگاهها : 2×
ایجاد زیرساخت های لازم جهت تامین برق پایانه های مرزی باشماق و خسروی و مهران
  • شهریور 12, 1402 ساعت: ۱۳:۰۱
  • شناسه : 2531
    2
    سمانیوز_ مهندس علی اسدی در خلال بازدید دکتر حیدری معاون حقوقی و امور مجلس وزارت نیرو و مهندس مرادی مشاور وزیر در امور ایثارگران و رئیس ستاد اربعین وزارت نیرو از مرز باشماق، از ایجاد زیرساخت های لازم جهت تامین برق پایانه های مرزی باشماق،خسروی و مهران برای زائرین اربعین در حوزه برق غرب خبر داد.
    ارسال توسط : نویسنده : فریده منصوری منبع : سمانیوز
    پ
    پ

    به گزارش سمانیوز؛ در جریان بازدید مسئولین وزارت نیرو از پایانه مرزی باشماق مریوان ، علی اسدی از آمادگی شبانه روزی مهندسین و کارکنان این شرکت در ایام اربعین خبرداد و افزود: علاوه بر ایجاد موکب های خدمات رسانی به زائرین اربعین حسینی، در حوزه ستادی و ایستگاه ها برق به جهت تامین برق پایدار گروه های عملیاتی و تعمیراتی برای ارائه خدمات ارزنده مستقر شده اند.

    دکترحیدری معاون حقوقی و امور مجلس وزارت نیرو نیز در جریان بازدید از مرز باشماق مریوان از اقدامات صورت گرفته برای ایجاد زیر ساخت های لازم در این مرز قدردانی نموده و اظهار داشت: امکانات و زیرساخت های خوبی در مرز باشماق مریوان جهت تسهیل در امر تردد زائران اربعین فراهم شده است.

    وی با بیان اینکه افزایش تردد زائران اربعین در سال های گذشته باعث ازدحام جمعیت در دیگر مرزهای کشور شده بود، افزود: جهت سهولت در تردد زوار، برای دومین سال متوالی مرز باشماق مریوان برای تردد تعیین شده است.

    معاون حقوقی و مجلس وزارت نیرو در بخش دیگری از سخنان خود به زیرساخت های ایجاد شده در مرز باشماق اشاره کرد و گفت: تامین آب و برق لازم در این مرز به گونه ای انجام شده که علاوه بر نیاز زائران اربعین در این روزها ، امکان استفاده دائم و روزانه برای مردم شهر مریوان نیز را داشته باشد.

    وی از ایجاد ۸ فیدر در پست برق مریوان ۲ خبر داد و گفت: جهت تامین برق پایدار در محور خروجی دیگر استان ها به سمت مرز باشماق و دیگر نقاط استان، روشنایی لازم ایجاد گردیده است، ضمن اینکه تامین برق مورد نیاز کلیه موکب ها ، بیمارستان ها و سایت های مخابراتی و قرارگاه صدا و سیما به خوبی انجام شده است.

    گفتنی است در بازدید از مرز باشماق مشاور وزیر نیرو در امور ایثارگران، فرماندار مریوان ، مدیران عامل صنعت آب و برق کردستان و تعدادی از مدیران شهرستان مریوان حضور داشتند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.