حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنجشنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ Thursday, 19 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1015 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 2 تعداد دیدگاهها : 2×
ازگله، آخرین شهر استان کرمانشاه گازدار شد.
  • اسفند 9, 1402 ساعت: ۱۹:۵۸
  • شناسه : 3796
    1
    شرکت گاز استان کرمانشاه:استاندار کرمانشاه در آیین بهره برداری از گازرسانی به شهر ازگله گفت: خدمات نظام با قبل از انقلاب قابل مقایسه نیست.
    ارسال توسط :
    پ
    پ

     

    به گزارش خبرنگار سمانیوز به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان کرمانشاه استاندار کرمانشاه در آیین بهره‌برداری از گازرسانی به شهر ازگله و سه روستای شهرستان ثلاث باباجانی، ضمن تشکر از کسانیکه که به باعث خوشحالی مردم می شوند بویژه کارکنان شرکت گاز، اظهار داشت: خدمات نظام با قبل از انقلاب قابل مقایسه نیست.

     

    وی افزود: امروز به لطف الهی و مجاهدت فرزندان کشور، برکات نظام روزبروز بیشتر خود را نشان می دهد که جای بسی شکرگزاری دارد.

     

    صحرایی با بیان اینکه خدمات انقلاب بسیار بلند بالاست، از مردم خواست از نعمت گاز که نظام اسلامی به آنان هدیه کرده با صرفه جویی و رعایت نکات ایمنی بهینه استفاده نمایند و مصرف درست آن را به فرزندان خود بیاموزند.

     

    استاندار کرمانشاه گفت: اگر مبنای نظام درارائه بسیاری از خدمات به مردم بر اساس سود دهی بود بسیاری از کارها که در مناطق مرزی وصعب العبور انجام گردیده محقق نمی شد، اما آنچه برای نظام مهم است مردم است.

     

    صحرایی با اشاره به تلاش دشمنان برای شرکت نکردن مردم در انتخابات، گفت: به لطف خداوند و با دقت و هوشیاری مردم یک انتخابات پرشکوه خواهیم داشت و با انتخاب های خوب نقایص را رفع و وضع خود را بهتر می کنیم.

     

    پرونده گازرسانی شهری استان کرمانشاه بسته شد.

     

    حسینی مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه در ادامه این مراسم بیان داشت: با گازرسانی به ازگله ۱۰۰ درصدجمعیت شهری استان گازدار شدند.

     

    وی افزود: تنها شهر بدون گاز استان شهر سومار است که به دلیل خالی از سکنه بودن، قابلیت گازرسانی ندارد اما برنامه داریم این شهر را نیز گازدار کنیم.

     

    حسینی گفت: هر ۳ شهر شهرستان ثلاث باباجانی شامل میرآباد، تازه آباد و ازگله گازدار هستند و کل روستاهای دارای قابلیت گازسانی این شهرستان که۵۴ روستا بوده و معادل ۶۰ درصد روستاهای شهرستان هستند، از نعمت گاز برخوردارند.

     

    وی بیان داشت: مابقی روستاها چون سرانه گازرسانی به آنها بیش از چهار برابر سرانه مصوب است فاقد قابلیت گازرسانی هستند اما با پیگیری های صورت گرفته در حال اخذ مجوزهای لازم برای گازرسانی به آنها هستیم.

     

    مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه اعلام کرد:طی دو سال اخیر خدمت رسانی شرکت گاز به مناطق اهل سنت بی نظیر بوده و از ۵۰۲ روستای گازدار شده طی این مدت ۳۰۰روستا در مناطق اهل سنت بوده و۲ شهری که گازدار شد نیز از شهرهای اهل سنت بود و از ۲هزار میلیارد تومانی که برای توسعه گازرسانی در استان هزینه شد ۸۲۴ میلیارد تومان صرف مناطق اهل سنت نشین شده است.

     

    وی با بیان اینکه برای گازرسانی به ازگله ۸۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان هزینه شده، ادامه داد: در این راستا ۳۰ کیلومتر خط تغذیه و ۲۵ کیلومتر شبکه اجرا شده است.

     

    حسینی گفت: برای گازرسانی به از گله از مسیرهای صعب العبور و ۵ مرحله عبور از رودخانه گذر کردیم.

     

    وی با بیان اینکه گازرسانی به ازگله توجیه اقتصادی نداشت، گفت: اما از آنجا که اولویت نظام اسلامی نه موضوعات اقتصادی بلکه رفاه و آسایش مردم است، این کار انجام شد.

    🔷مدیرعامل شرکت گاز استان این پروژه را به شهدای منطقه و مردم شهیدپرور ازگله تقدیم کرد و از مردم خواست در انتخابات که یک رویداد مهم است شرکت کنند و دشمنان را نا امید کنند.

     

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.