معاون خدمات مشترکین و درامد شرکت اب و فاضلاب استان کرمانشاه گفت: دریافت به موقع مطالبات باعث افزایش بهره وری و خدمات مطلوب می شود.
به گزارش خبرنگار سمانیوز به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه؛ جلسه حوزه معاونت مشترکین، در راستای پیگیری وصول مطالبات و عملکرد بهتر پرسنل در بهبود روند مراحل پاسخگویی به مشترکین، به ریاست معاون خدمات مشترکین و درآمد شرکت آب و فاضلاب استان برگزار شد.
“ارسلان عزیزپور” با تأکید بر پیگیری مدیران و کارشناسان مجموعه معاونت مشترکین و درآمد، درخصوص دریافت مطالبات از مشترکین بدهکار و ادارات اظهار داشت: تحقق اهداف شرکت و ارائه خدمات مطلوب به مشترکین استان از برنامههای مهم شرکت آب و فاضلاب است که باید به آن توجه ویژه داشت.
وی همچنین سلامت کاری و جلوگیری از فساد اداری را یکی دیگر از اهداف مهم شرکت آبفا استان عنوان کرد و گفت: مدیران استانی باید با رصد و انجام وظایف ذاتی خود در بهبود عملکرد این حوزه، توجه وافر داشته باشند.
معاون خدمات مشترکین و درآمد شرکت آبفا استان، اضافه کرد: با توجه به خودگردان بودن شرکت آب و فاضلاب، در راستای افزایش بهرهوری، تمام مدیران، روسا و کارشناسان این شرکت باید با تلاش بیش از پیش خود، علاوه بر ارائه خدمات مطلوب به شهروندان، حقوق حقه شرکت را نیز استیفا نمایند.
ثبت دیدگاه